اشتراک گذاری:

وام عمل جراحی زیبایی و عمل بینی تهران

وام عمل جراحی زیبایی و عمل بینی تهران

در مورد وام عمل زیبایی تهران چه می دانید؟  وام جراحی زیبایی بینی این در کلینیک زیبایی و سلامت ایران برای سهولت و راحتی متقاضیان عمل های زیبایی صورت پذیرفته می شود. وام نوعی خدمات اعتباری است که در صورت تضمین بازپرداخت اصل سرمایه به اضافه مبلغ از پیش تعیین شده بهره پرداخت می شود.

در این مرکز برای تسهیل در استفاده از عمل های زیبایی برای تمامی اقشار جامعه که توان پرداخت هزینه های جراحی زیبایی را ندارند از وام استفاده می شود. این خدمات به این منظور انجام میشود تا افراد بتوانند نقدینگی لازم را برای جراحی های زیبایی تامین کنند.

جراحی زیبایی نوعی جراحی پزشکی است که به جراحی پلاستیک معروف است. اما دامنه بسیار وسیعی دارد و برای زیباسازی و ترمیم نقایص مادرزادی یا عیوب و مشکلات ناشی از حوادث غیرمترقبه و ناخواسته طراحی می شود. اغلب این نوع جراحی روی قسمت هایی از  صورت و  یا بدن انجام می شود تا قسمت مورد نظر را از لحاظ زیبایی شناسی و سایز تغییر دهند. ثابت شده است که این نوع از عمل ها رابطه نزدیکی با اعتماد به نفس فرد دارد. همچنین باعث بهبود خلق و خو و مشکلات روحی ناشی از این عیب و نقص در فرد می شود.

متقاضیان وام جراحی زیبایی پس از درخواست وام و طی مراحل اداری مربوطه به پزشکان و متخصصان مجرب معرفی می شوند. مراحل اداری اخذ وام برای عمل های زیبایی در صورت تکمیل مدارک و بدون نقص، تنها در حدود چهار ساعت انجام می شود و فرد می تواند در یک روز و اخذ اعتبار اولیه مراحل گاها پر استرس را طی کند و آمادگی انجام این عمل را پیدا کند.

بیشتر بدانید :

حداکثر زمان برای بازپرداخت اقساط وام عمل زیبایی تهران

 

<yoastmark class=

زمانی که متقاضی وام برای بازپرداخت اقساط دارد 12 ماه، 18 ماه و 24 ماه است و اقساط هر سه ماه یکبار سررسید می شود. اولین قسط بازپرداخت وام جراحی زیبایی پس از سه ماه پرداخت می شود. مبلغ این تسهیلات متناسب با نوع جراحی زیبایی می تواند متفاوت باشد.

وثیقه ای که برای بازپرداخت هزینه اولیه جراحی زیبایی به متقاضی وام جراحی زیبایی داده می شود برگه چک است. فرد تنها در صورت داشتن دسته چک می تواند از وام جراحی زیبایی استفاده کند. تعداد برگه های کنترلی مورد نیاز تعداد اقساط بازپرداخت و همچنین چک ضمانت کل به مبلغ 1.2 کل تسهیلات وام است که تاریخ چک تضمینی در تاریخ اولین چک بازپرداخت می باشد.

وام پروسه های زیبایی برای درک متقابل مراجعین و متقاضیان جراحی زیبایی که در ابتدا قادر به پرداخت هزینه های جراحی نیستند راه اندازی شده است. بدین منظور هرکسی که مایل به انجام عمل های زیبایی در این مرکز از تمام سطوح و اقشار جامعه باشد می تواند از این خدمات مجموعه بهره مند شود.

این مجموعه درمانی عمل جراحی زیبایی را زیر نظر تیم پزشکان متخصص و حرفه ای و امکانات و دستگاه های روز و تکنولوژی پیشرفته انجام می دهد. همچنین این کلینیک بهترین تجهیزات را در اختیار پزشکان خود قرار می دهد. همچنین این عمل در یک فضایی کاملا دوستانه، ایمن و در یک محیط آرام انجام می شود.

مطالب پیشنهادی:

چند نکته در مورد دریافت وام عمل زیبایی تهران

مدارک مورد نیاز برای وام تسهیلات جراحی زیبایی

مدارک مورد نیاز برای وام تسهیلات جراحی زیبایی

به منظور کوتاه کردن این فرآیند در حداقل زمان، شرایط اخذ وام برای عمل زیبایی برای مشتریان و متقاضیان ساده می شود. متقاضیان وام جراحی زیبایی باید مدارک شناسایی کامل شامل کارت ملی و شناسنامه را به همراه داشته باشند. ضمناً گواهی امضاء نیز باید از یک دفتر معتبر اخذ شود.

لازم به ذکر است که گواهی امضاء سندی است که شخص برای تایید و ثبت امضای شخصی خود از طریق مرجع قانونی که ثبتی است می گیرد و این امر در تمامی ادارات ثبت قابل انجام است.

همچنین فرد مبلغی را به عنوان پیش پرداخت برای عمل زیبایی در نظر می گیرد. در وصول می پردازد که این مبلغ می تواند از صفر ریال تا هر مبلغی که فرد بخواهد باشد.

و در نهایت فرد متقاضی وام عمل های زیبایی باید درخواست و پرینت یک ماهه حساب خود را نزد بانکی که در آن حساب دارد تهیه کند. این حساب باید حسابی باشد که فرد بیشترین سپرده و تراکنش های مالی را دارد یا حقوق فرد در آنجا واریز می شود. مطمئن شوید که گروه می تواند تسهیلات را توسط شخص بازپرداخت کند.

تسهیلات کلینیک سلامت و زیبایی ایران

لازم به ذکر است در این مجموعه به منظور تسهیل شرایط مراجعین و به درخواست مکرر آنها به دو عمل جراحی زیبایی ماموپلاستی و ابدومینوپلاستی تخفیف ها و خدمات ویژه ای برای این دسته از داوطلبان و مراجعین تعلق می گیرد.

همچنین در کلینیک سلامت و زیبایی ایران انواع جراحی های زیبایی در مناطق مختلف زیر نظر بهترین و مجرب ترین پزشکان زیبایی با جدیدترین امکانات و مدرن ترین تجهیزات انجام می شود. دو مقوله زیبایی و سلامت فردی به عنوان دو اصل موازی در درمان و روش های زیبایی عنوان می شوند. در این مجموعه سعی می شود محیطی امن و آرام ایجاد شود تا مراجعین به دور از تنش و نگرانی روند جراحی را دنبال کنند.

مدارک مورد نیاز برای وام تسهیلات جراحی زیبایی

در صورت موافقت با شرایط پرداخت تسهیلات جراحی زیبایی و داشتن مدارک زیر می توانید از تسهیلات وام جراحی زیبایی تا سقف مشخص مجموعه بهره مند شوید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای دریافت این نوع وام با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

  1. بازپرداخت هر سه ماه یکبار و اقساط می تواند 12، 18 یا 24 ماهه باشد. اولین پرداخت شما سه ماه بعد از جراحی زیبایی است.
  2. در صورت کامل بودن مدارک کل مراحل دریافت تسهیلات جراحی زیبایی حداکثر 4 ساعت به طول می انجامد.
  3. دریافت تسهیلات بدون داشتن چک امکان پذیر نیست.
  4. علاوه بر چک های بازپرداخت موسسه که هر سه ماه یک بار انجام می شود، چک تضمینی نیز باید پرداخت شود. چک تضمینی در تاریخ اولین چک بوده و مبلغ آن معادل 1.2 برابر مجموع چک ها می باشد.
  5. مبلغ پیش پرداخت می تواند از صفر ریال تا هر عددی متغیر باشد.
  6. مدارک مورد نیاز برای دریافت امکانات جراحی و درمانی، مدارک شناسایی (از جمله کپی کارت ملی و شناسنامه و …)
  7. گواهی امضای دفتر
  8. پرینت حساب یک ماهه (پرینت حسابی که بیشترین ورودی را دارد یا حقوق را نشان می دهد)

همراه داشتن این موارد روند کار شما را سریع تر پیش می برد و فراموش نکنید که همراه داشتن این مدارک شناسایی هنگام مراجعه ضروری است.

درباره وام برای عمل بینی در تهران چه می دانید؟

خدمات دریافت وام برای عمل بینی در تهران چگونه است؟ وام برای جراحی بینی چه مزایایی دارد؟ امروزه همه به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند و داشتن چهره ای متناسب و زیبا برایشان اهمیت زیادی دارد. یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی که در سال های اخیر بسیار مورد توجه واقع شده است.

افراد زیادی برای انجام آن به کلینیک های زیبایی مراجعه کردند، جراحی بینی است. بینی یکی از تاثیرگذارترین قسمت های صورت است که با عملکرد آن تغییرات قابل توجهی احساس می شود. اما برخی افراد با وجود نیاز به این اقدام نمی توانند اقدام کنند.

در واقع دلیل اینکه آنها احساس نیاز به جراحی بینی می کنند این است که دغدغه اصلی آنها نداشتن پول کافی برای انجام جراحی است. اما خبر خوب برای افرادی که بودجه لازم برای جراحی را ندارند این است که می توانند از وام جراحی بینی بهره مند شوند.

شاید از خود بپرسید که چگونه می توان وام جراحی بینی را دریافت کرد؟ و شرایط آن چیست؟ در مقاله پیش رو بیشتر به این سوال خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

وام جراحی بینی

از آنجایی که جراحی بینی هزینه های قابل توجهی دارد و همه نمی توانند یکباره هزینه مورد نیاز این جراحی را بپردازند، دریافت تسهیلات و وام می تواند انتخاب خوبی به عنوان کمک هزینه باشد. در تهران روزانه افراد زیادی برای عمل بینی مراجعه می کنند و ممکن است هزینه ها برای آنها مقرون به صرفه نباشد. این افراد با گرفتن وام بدون ضامن و بدون چک می توانند در زمان مناسب کار خود را انجام دهند.

بدون شک پرداخت چند قسطی هزینه های عمل می تواند تا حد زیادی به افراد کمک کند تا تحت فشار اقتصادی قرار نگیرند و با همین بودجه و توان مالی به راحتی عمل بینی را انجام دهند.

برخی مزایای وام جراحی بینی تهران

درخواست وام جراحی بینی و دریافت آن از لاندو می تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد. این وام علاوه بر اینکه پرداخت هزینه ها را برای شما آسان می کند، مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به برخی از آنها پرداخته می شود.

همانطور که می دانید هزینه جراحی بینی هر بار افزایش می یابد و اگر بخواهید صبر کنید تا بودجه لازم را داشته باشید، هزینه ها می تواند افزایش یابد. در چنین مواقعی با دریافت وام فوری می توانید به راحتی هزینه های لازم برای عملیات را پیش بینی کرده و به مرور زمان به صورت اقساطی پرداخت کنید.

یکی از مهمترین مزایای این وام عدم نیاز به ضامن و ارائه چک می باشد. معمولاً برای دریافت وام از متقاضیان ضامن و چک می‌خواهند که ممکن است امکان دریافت آن وجود نداشته باشد. به همین دلیل این شرط دریافت آسان وام یک مزیت مهم محسوب می شود. فقط با سفته الکترونیکی می توانید وام مورد نیاز خود را دریافت کنید.

معمولا یکی از مشکلات دریافت وام، استعلام مکرر حضوری است که اغلب باعث سردرگمی فرد می شود. اما مزیت دریافت وام از سایت لاندو این است که می توانید تمام کارها را به صورت آنلاین در منزل خود پیگیری کنید و از ابتدا تا انتها مراحل را به صورت آنلاین انجام دهید. مراحل این کار همه به صورت آفلاین انجام می شود.

در هر شهر ایران می توانید وام جراحی بینی بگیرید. هیچ محدودیتی در موقعیت جغرافیایی افراد برای درخواست وام وجود ندارد. به عنوان مثال درخواست وام برای جراحی بینی در اصفهان یا شهرستان ها به طور کامل پیگیری می شود و در صورت داشتن مدارک لازم وام به آنها تعلق می گیرد.

نحوه درخواست وام برای عمل بینی تهران

 

کلینیک زیبایی و سلامت ایران برای پرداخت هزینه خدمات مختلف از جمله خدمات پزشکی به متقاضیان وام می دهد. جراحی بینی یکی از خدمات پزشکی است که می توانید برای آن وام بگیرید. اما برای دریافت این وام باید مراحل مختلفی را طی کنید. فرآیند درخواست وام به راحتی انجام می شود و می توانید در مدت زمان کوتاهی وام خود را دریافت کنید. در ادامه به بررسی این مراحل می پردازیم.

اولین مرحله وام،  درخواست وام است که پس از آن باید مدارک مورد نیاز برای دریافت وام را تحویل دهید. این مدارک شامل کارت ملی و کارت شناسایی می باشد. همچنین لازم است مواردی از جمله یک نسخه از تراکنش های چند ماه اخیر حساب بانکی خود را تهیه کنید.

لازم است برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وام برای عمل بینی خود با مشاورین ما در کلینیک زیبایی و سلامت ایران تماس حاصل نمایید و سوالات خود را مطرح کنید.

در مرحله بعد لازم است قرارداد وام برای عمل بینی تهران  را امضا کنید و سپس در مرحله آخر می توانید وامتان را دریافت کنید و از خدمات عمل بینی بهره مند شوید. وام می توانید شما را در دریافت خدمات راحت تر با قیمت مناسب تر یاری کند تا آرامش بیشتری را هنگام جراحی بینی خود تجربه کنید.

سخن نهایی درباره وام جراحی بینی تهران

عمل بینی امروزه یکی از روش های پر هزینه و پر متقاضی است که توجه بسیاری از بانوان را به سمت خود جلب کرده است. از همین رو افراد زیادی مایلند که هرچه زودتر عمل بینی انجام دهند و از مزایای این روش بهره مند شوند. از همین رو کلینیک زیبایی و سلامت ایران امکان دریافت وام را برای همه اقشار و افراد قرار داده است تا در کوتاه ترین زمان وامشان را دریافت کنند.

رینوپلاستی یکی دیگر از روش‌های زیبایی پر هزینه برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود. گاهی اوقات افراد به دلیل مشکلات تنفسی یا بهبود و درمان آن ها نیاز به انجام عمل های زیبایی دارند. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم به شما بگوییم که در چنین شرایطی چگونه می توان بدون دغذغه و در کوتاه ترین زمان ممکن برای جراحی بینی وام گرفت.

همچنین شما عزیزان می توانید درباره این خدمات و موارد بیشتر با مشاورین کلینیک زیبایی و سلامت ایران تماس حاصل نمایید.

سخن نهایی

امروزه بسیاری از بانوان تمایل دارند برای دستیابی به یک اندام ایده آل و زیبایی بیشتر در ظاهر و اندام خود عمل های زیبایی انجام دهند. این عمل های زیبایی علاوه بر زیبایی باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایت فرد از ظاهر خود می شود.

با اینحال هزینه های درمانی بالای عمل های زیبایی در ایران و در تمام دنیا ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است. بسیاری از افراد به این مورد فکر می کنند تا ببینند چگونه می توانند هزینه های درمان خود را کاهش دهند و هزینه ای کمتر را پرداخت کنند. یکی از شرایطی که سایت irbeautyclinic.com برای مراجعین خود در نظر گرفته است وام عمل زیبایی تهران است. در نتیجه شما عزیزان می توانید با استفاده از این خدمات می توانید درمانی کم خرج تر و با شرایطی بهتر را تجربه کنید.

در ضمن می توانید برای اطلاع از شرایط این وام و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با این مجموعه تماس حاصل نمایید.

مطالب پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.