اشتراک گذاری:

بهترین دکتر جراح بینی استخوانی در تهران

بهترین دکتر جراح بینی استخوانی در تهران

با مراجعه به بهترین دکتر جراح بینی استخوانی در تهران می توانید به آن چیزی که از یک بینی خوش فرم انتظار دارید، دست یابید. همانطور که میدانید تناسب اجزای چهره، یکی از مهمترین ملاک های زیبایی در خانم ها و آقایان است. همه خانم ها و آقایان به دنبال دستیابی به چهره ای زیبا و بدون عیب و نقص هستند. بینی، یکی از مهمترین اجزای صورت است که می تواند نقش مهمی در زیبایی چهره ایفا نماید. برخی از افراد به دلیل نواقص موجود در شکل یا اندازه بینی از چهره خود رضایت زیادی ندارند. جای نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

هر نوع نقصی که در ساختار فرم بینی خود داشته باشید با مراجعه به بهترین جراح بینی استخوانی در تهران رفع خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در رابطه با جراحی بینی استخوانی و شرایط آن در اختیارتان قرار دهیم.

بیشتر بدانید :

جراحی بینی استخوانی (بینی عقابی یا قوز دار)

جراحی بینی استخوانی، یک نوع روش جراحی پلاستیک است که به منظور اصلاح نقص‌ های بینی انجام می‌شود. این نوع جراحی به منظور اصلاح قوز یا بلندی و همچنین تغییر فرم استخوان بینی انجام می شود. بینی استخوانی با نام های دیگری از جمله بینی عقابی یا بینی قوز دار نیز شناخته می‌شود. در این نوع جراحی، استخوان‌های بینی با استفاده از روش های مختلف تراشیده می شوند. این نوع جراحی شامل حذف و تراش استخوان بینی و همچنین اضافه کردن پروتز به ساختار آن می باشد. هدف از عمل بینی استخوانی، رفع عیوب و همچنین بهبود عملکرد تنفسی در خانم ها و آقایان می باشد. از جمله مهمترین مزایای جراحی بینی استخوانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

اصلاح نقص استخوان بینی:

نقص‌های بینی استخوانی که شامل قوز یا بلندی بینی می باشند، با جراحی اصلاح می شود. با عمل جراحی می توان فرم ظاهری بینی خود را بهبود بخشید.

تغییر فرم بینی:

اگر شکل بینی شما به دلایل زیبایی شناختی نامطلوب است می‌توان با جراحی بینی استخوانی، فرم آن را تغییر داد. فرم و ساختار بینی با این نوع جراحی، بهبود می یابد.

بهبود عملکرد تنفسی:

در برخی از موارد، جراحی بینی استخوانی می‌تواند منجر به بهبود عملکرد تنفسی در خانم ها و آقایان شود. این نوع جراحی به دلیل برطرف کردن مشکلاتی از جمله انحراف تیغه بینی، بزرگ بودن مجرای هوایی و نافرم بودن ساختار استخوان‌ها انجام می شود.

قبل از هرگونه اقدام در این رابطه، پیشنهاد می کنیم که به بهترین جراح بینی استخوانی در تهران مراجعه نمایید. بهترین جراح بینی استخوانی در تهران، علایق و نیازهای شما را بررسی می کند تا شما به آن چیزی که از یک بینی بی عیب و نقص انتظار دارید، دست یابید. در هر صورت جراح پلاستیک باید بررسی نماید که آیا جراحی بینی استخوانی برای شما مناسب می باشد یا خیر.

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی

مهمترین ویژگی های بینی استخوانی چیست؟

بینی استخوانی دارای یک سری ویژگی های مخصوص به خود می باشد. با مراجعه به بهترین جراح بینی استخوانی در تهران می توان جهت رفع هرگونه نقص و عیب، اقدامات لازم را انجام داد. از جمله مهمترین ویژگی های بینی استخوانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برخورداری از استخوان بینی باریک و بلند
  • وجود قوس بیش از حد در بالای بینی
  • تنگ بودن سوراخ‌ های بینی
  • انحراف تیغه بینی از محور اصلی
  • عدم تناسب بینی با اجزای صورت
  • نازک بودن پوست بینی
  • ایجاد مشکل در تنفس

نتایج جراحی بینی استخوانی در بسیاری از افراد رضایت بخش می باشد. زیرا فرم بینی استخوانی به دلیل ویژگی های خاص آن با جراحی به طور کلی تغییر خواهد کرد. آن دسته از افرادی که دارای بینی استخوانی می باشند بعد از جراحی، تغییرات قابل توجهی را در چهره خود مشاهده خواهند کرد.

تکنیک های مختلف بهترین دکتر جراح بینی استخوانی در تهران

از تکنیک های مختلفی برای جراحی بینی استخوانی استفاده می شود. اینکه بهترین جراح بینی استخوانی در تهران از کدام روش برای عمل استفاده خواهد کرد به شرایط زیباجو بستگی دارد. در ادامه به معرفی رایج ترین تکنیک های عمل بینی استخوانی می پردازیم:

جراحی بسته بینی استخوانی:

جراحی بینی استخوانی به روش بسته، یکی از تکنیک های جراحی پلاستیک است. در این روش، برش‌های لازم برای اصلاح ساختار بینی از داخل و بدون برداشتن پوست بینی انجام می‌شود. از آنجا که برش ها از داخل بینی انجام می شود، اثرات جراحی به طور مستقیم قابل مشاهده نمی باشند. جراحی بینی بسته معمولا به منظور ایجاد تغییرات کوچک در شکل و اندازه بینی انجام می شود.

عمل جراحی باز بینی استخوانی:

جراحی بینی استخوانی باز، یکی دیگر از روش های جراحی پلاستیک می باشد. در این روش، دو برش طولی بیضی شکل بر روی بینی به منظور بالا بردن پوست ایجاد می‌شود. از جمله مهمترین مزایای این روش می توان به دید بهتر جراح به ساختارهای داخلی بینی و امکان اصلاحات دقیق تر بر روی آن اشاره نمود. البته این نوع جراحی دارای معایبی نیز می باشد که از جمله آنها می توان به تورم و کبودی بعد از عمل و همچنین بهبودی طولانی تر در مقایسه با روش قبلی اشاره نمود.

جراحی بینی استخوانی با لیزر:

جراحی بینی استخوانی با لیزر، یکی از دقیق ترین و بهترین روش های جراحی پلاستیک می باشد. این نوع روش جراحی، بدون درد و خونریزی می باشد و در مقایسه با سایر روش ها از هزینه بالاتری برخوردار است. در این روش، جراح ابتدا با استفاده از لیزر، برش های دقیقی را در محل جراحی انجام می دهد. سپس می‌تواند به منظور تغییر فرم بهتر بینی از تکنیک های جراحی باز و بسته استفاده نماید. از جمله مهمترین مزایای این روش می توان به ایجاد برش های دقیق و کاهش زخم و عفونت بعد از جراحی اشاره نمود. اگر درصدد انجام این نوع جراحی هستید، پیشنهاد می کنیم که حتما با بهترین جراح بینی استخوانی در تهران مشورت نمایید.

سخن نهایی درباره بهترین دکتر جراح بینی استخوانی در تهران

با مراجعه به بهترین دکتر جراح بینی استخوانی در تهران می توانید عیوب بینی خود را به راحتی برطرف نمایید. با انجام جراحی بینی استخوانی می توانید حس اعتماد به نفس را در خود افزایش دهید. انتخاب بهترین روش جراحی به نظر جراح و شرایط زیباجو بستگی دارد. به همین خاطر نمی توان از یک شیوه خاص جراحی جهت برطرف کردن عیوب بینی های استخوانی استفاده نمود. بهترین جراح پلاستیک بینی در تهران، روش مناسب درمان را به منظور برطرف کردن عیوب و نواقص بینی به شما معرفی خواهد کرد.

آخرین مطالب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.