اشتراک گذاری:

عمل بینی بدون جراحی با لیزر در تهران

عمل بینی با لیزر در تهران

امروزه فناوری نانو و لیزر با توجه به پیشرفت بسیار بزرگی که داشته در اکثر عمل‌های جراحی مانند عمل بینی به کار گرفته می‌شود، به همین دلیل امروز در این مطلب قصد داریم درباره عمل بینی بدون جراحی با لیزر در تهران صحبت کنیم. برای آشنایی بیشتر با عمل جراحی بینی با لیزر و عمل بینی بدون جراحی با لیزر در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بیشتر بدانید :

عمل بینی با لیزر در تهران :

همانطور که گفتیم یکی از روش‌های جراحی بینی استفاده از لیزر می‌باشد. در این روش پزشک متخصص با استفاده از لیزر پوست فرد را برش داده تا هیچ گونه عوارض جانبی در اثر استفاده از برش‌های نامناسب برای متقاضی باقی نماند. در واقع می‌توان گفت بهره از لیزر در این روش برای ایجاد تغییرات لازم در ظاهر بینی می‌باشد. و متخصص به راحتی می‌تواند با استفاده از لیزر پوست اضافی و ناهنجاری‌های بینی را به صورت کامل از بین ببرد.

به صورت دقیق‌تر عمل جراحی بینی با لیزر به گونه‌ای است که از دستگاه لیزر یک نور تقویت شده بر روی پوست متقاضی ساطع می‌شود که درصد شدت یا ضعف نور برای برش پوست توسط پزشک مشخص خواهد شد. و هیچگونه عوارض جانبی برای بیمار به همراه ندارد.

مهمترین دلیل محبوبیت زیاد عمل بینی بدون جراحی با لیزر دقت بسیار بالای جراحی برای ایجاد یک نتیجه منحصر به فرد است. اما علاوه بر این موضوع استفاده از لیزر برای عمل بینی سرعت جراحی را بیشتر کرده و دوران نقاهت بیمار را نیز کاهش می‌دهد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای انجام جراحی بینی متقاضی عمل بینی با لیزر در تهران هستند اما به دلیل مقدار بالای هزینه ها از انجام آن اجتناب می‌کنند.

 

عمل بینی با لیزر در تهران

 

شرایط عمل بینی بدون جراحی با لیزر :

همانطور که می‌دانید تمامی جراحی‌های زیبایی دارای شرایط منحصربه فرد خود هستند و عمل جراحی بینی با لیزر نیز مستثنی از این موضوع نیست. در ادامه مطلب شرایط این عمل جراحی را برای شما به صورت دقیق توضیح دادیم.

1. در وهله اول متقاضی این عمل جراحی باید دارای سلامت جسمی کامل باشد یعنی به هیچ عنوان به استفاده از لیزر حساسیت نداشته و در سلامت کامل برای عمل جراحی آماده شوند.

2. فرد متقاضی باید هیچگونه مشکل انعقادی نداشته باشد؛ زیر در این صورت استفاده از لیزر برای عمل جراحی بینی می‌تواند عوارض و خطرات جانبی برای وی ایجاد کند.

3. سومین شرط برای برای انجام این عمل جراحی وضعیت روانی سالم و ثبات روانی متقاضی است.‌زیرا هرگونه مشکل در سلامت روانی وی می‌تواند برای پزشک مسئولیت به همراه داشته‌باشد.

 

عمل بینی با لیزر بدون بیهوشی :

برخلاف باور بسیاری از افراد عمل بینی با لیزر بدون بیهوشی انجام می‌شود و فرد در این جراحی کاملاً هوشیار است اما در صورتی که شما برای جراحی بینی از روش‌های دیگر بهره ببرید نیاز به بیهوشی خواهید داشت و نمی‌توانید با هوشیاری فرآیند عمل جراحی را سپری کنید. همچنین در این عمل جراحی ش‌های سرپایی استفاده می‌شود و به جای استفاده از بی‌حسی کامل پزشک از بی‌حسی موضعی بهره می‌گیرد. این فرآیند اکثر مشکلات ناحیه بینی را برطرف کرده و متقاضیان می‌توانند بدون هیچگونه نگرانی به راحتی و با خیال آسوده برای انجام جراحی بینی اقدام کنند.

 

چرا باید از جراحی بینی با لیزر استفاده کنیم؟

بسیاری از افراد به دلیل ناآگاهی نسبت به جراحی بینی با لیزر این سوال را دارند که چرا باید از عمل بینی با لیزر در تهران بهره ببریم. در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که برای تغییر شکل بینی تمامی افراد نیاز به جراحی دارند. و جراحی با استفاده از لیزر یعنی رینوپلاستی به عنوان یک روش درمانی جدید شناخته می‌شود‌. که تهاجم کمتری نسبت به روش‌های دیگر برای اعمال تغییرات روی پوست بینی شما خواهد داشت.

در این روش با استفاده از لیزر پوست‌های اطراف بینی هر فرد که ضخامت بسیار زیادی دارند به صورت کامل از بین خواهد رفت. و هرگونه ناهنجاری پوستی با استفاده از لیزر بدون هیچ گونه وسایل برنده رفع می‌شود. به همین دلیل پزشک متخصص می‌تواند بدون خونریزی شکل بینی را اصلاح کرده و با هدایت دقیق نور ساطع شده از دستگاه فرم بینی مورد نظر متقاضی را با دقت بالا ایجاد کند.

از طرف دیگر یکی از دلایلی که اکثر پزشک‌های متخصص زیبایی پیشنهاد می‌کنند که شما برای انجام جراحی بینی از روش عمل بینی با لیزر بدون بیهوشی استفاده کنید دقت و ظرافت بسیار بالای این تکنیک و کاهش خطر جراحی بینی است. همچنین هزینه عمل بینی با لیزر در تهران نسبت به مزایای منحصر به فرد این روش برای جراحی بینی مقرون به صرفه می‌باشد. و حتی می‌توان گفت که از روش‌های دیگر برای جراحی بینی کمتر است.

 

آیا عمل بینی با لیزر در تهران برای تمامی افراد مناسب است؟

خیر. همانطور که گفته شد عمل بینی بدون جراحی با لیزر دارای شرایط خاص و منحصر به فرد خود می‌باشد. به همین دلیل برای تمامی افراد مناسب نیست. برای مثال افرادی که دارای اختلال انعقاد خون هستند. یا اخیراً از نور خورشید برای برنزه شدن استفاده کردند. مسلماً بهره از عمل بینی با لیزر می‌تواند برای آنها یک خطر بسیار بزرگ خواهد بود.

البته این موضوع نیز قابل ذکر که عمل بینی بدون جراحی با لیزر بهترین گزینه ممکن برای انجام جراحی بینی متقاضیانی است. که دارای بیماری‌های منحصر به فرد مانند سرطان یا تصادفات شدید هستند و فرم بینی خود را از دست داده‌اند. این بیماران می‌توانند با استفاده از لیزر فرم بینی خود را با دقت بیشتری نسبت به روش‌های دیگر جراحی بینی تصحیح کنند.

 

مزایای عمل جراحی بینی با لیزر :

عمل بینی با لیزر در تهران دارای مزایای منحصر به فرد خود می‌باشد که هر کدام از آنها به صورت جداگانه یک دلیل خاص برای انجام جراحی بینی با استفاده از لیزر به جای روش‌های دیگر است. به همین دلیل در ادامه مطلب هر کدام از این مزایا را به صورت جداگانه برای شما توضیح دادیم.

 

1. دوره نقاهت بسیار کوتاه :

همانطور که می‌دانید دوره نقاهت جراحی بینی بسیار زیاد می‌باشد و تا مدتی پس از جراحی متقاضی دارای کبودی و ورم و خونریزی است. اما اگر شما از عمل بینی با لیزر در تهران برای انجام جراحی بینی خود بهره ببرید مدت زمان نقاهت حداکثر چند روز خواهد بود. و عوارض پس از جراحی بینی مانند کبودی ورم و خونریزی در این روش نسبت به روش‌های دیگر بسیار کمتر می‌باشد.

2. مدت زمان جراحی :

مدت زمان انجام جراحی و فرایند اصلاح فرم بینی در روش‌هایی که از لیزر استفاده می‌شود بسیار کمتر از روش‌های دیگر است. به همین دلیل ما به افرادی که نمی‌خواهند مدت زمان زیادی را برای جراحی بینی صرف کنند؛ بهره از عمل بینی با لیزر در تهران را پیشنهاد می‌کنیم.

3. جراحی زیبایی سرپایی :

جراحی بینی با استفاده از لیزر به عنوان یکی از جراحی‌های زیبایی سرپایی شمرده می‌شود و به هیچ وجه پزشک متخصص از بی‌حسی برای انجام جراحی استفاده نخواهد کرد و تنها بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد تا افراد از انجام جراحی ایمن و راحت اطمینان کامل را دریافت کنند.

4. از بین بردن لکه‌های پوستی :

به دلیل استفاده از لیزر در این روش جراحی تمامی لکه‌های پوستی سطح دماغ شما پس از جراحی از بین خواهد رفت. در واقع می‌توان گفت که استفاده از لیزر علاوه بر اصلاح فرم بینی شما ظاهر پوستی بینی را ترمیم می‌کند.

 

سخن پایانی :

در این مطلب اطلاعات کاملی درباره عمل بینی با لیزر در تهران برای شما عزیزان قرار دادیم. در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال شما می‌توانید از ارتباط با بخش پشتیبانی سایت ما بهره ببرید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم از مطالب دیگر سایت ما مانند وام عمل زیبایی تهران دیدن کنید.

آخرین مطالب:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.