اشتراک گذاری:

کاشت ابرو اقساطی در تهران

کاشت ابرو اقساطی در تهران

آیا به دنبال یک مرکز مناسب برای کاشت ابرو اقساطی در تهران هستید؟ ما به عنوان یکی از محبوب‌ترین کلینیک‌های سطح تهران ارائه دهنده خدمات مختلف اقساطی مانند کاشت ابرو به شما می‌باشیم. همانطور که می‌دانید امروزه یکی از مهمترین مسائل در زیبایی چهره هر فرد داشتن ابروهای کاملا پرپشت است. اما متاسفانه به دلیل افزایش سن یا دلایل ژنتیکی بسیاری از افراد از ابروهای کم پشت یا ریزش ابرو شدید برخوردار هستند. به همین دلیل در ادامه مطلب ما تمامی اطلاعات لازم درباره کاشت ابرو قسطی در تهران و همچنین خدمات زیبایی اقساطی را برای شما ذکر کردیم با ما همراه باشید.

کلینیک کاشت ابرو اقساطی :

همانطور که گفته شد امروزه کم‌پشت بودن ابروها یا ریزش ابرو به عنوان یکی از مهمترین مشکلات هر فرد شناخته می‌شود. به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها برای رفع این مشکل به انجام تاتو یا هاشور ابرو روی می‌آورند. در صورتی که این عملکردها کاملاً موقت بوده و پس از مدت کوتاهی تا تو یا هاشور ابروی شما از بین خواهد رفت. اگر شما به دنبال یک راه حل دائم و بدون بازگشت هستید ما به شما کاشت ابرو طبیعی را بدون هیچ گونه عوارض پیشنهاد می‌کنیم. کاشت ابرو نه تنها ظاهر مصنوعی ابرو شما را در اثر تاتو و هاشور ابرو از بین می‌برد. بلکه با توجه به روش انجام به عنوان یک راه حل کاملاً طبیعی و دائم معرفی خواهد شد.

قابل ذکر است که در کاشت ابرو به هیچ عنوان از رنگ‌های شیمیایی مانند هاشور ابرو یا تاتو استفاده نمی‌شود. همچنین در انجام خدمات زیبایی مانند تاتو یا هاشور ابرو شما محدود به انتخاب مدل‌های ابرو بسیار کمی هستید. در صورتی که برای انجام کاشت ابرو هیچگونه محدودیتی در انتخاب مدل ابرو وجود ندارد. و شما می‌توانید یک ابرو کاملاً متفاوت با ابرو فعلی خود داشته باشید.

از طرفی دیگر همانطور که می‌دانید انجام خدمات زیبایی ابرو از درد بسیار زیادی برخوردار است که برای متقاضیان طاقت فرسا و رنج آور می‌باشد. اما در کاشت ابرو شما به دلیل بی‌حسی موضعی یا بیهوشی هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد و در کمترین زمان ممکن جراحی زیبایی شما انجام می‌شود.

با توجه به این موضوع که هزینه انجام کاشت ابرو برای برخی از افراد زیاد است کلینیک ما کاشت ابرو اقساطی در تهران را به شما پیشنهاد می‌کند. برای کاشت ابرو قسطی در تهران هیچگونه محدودیتی وجود نداشته و شما در هر سن می‌‌توانید این عمل را انجام دهید.

بیشتر بدانید :

دلایل و عوامل ریزش ابرو چیست ؟

دلایل بسیار زیادی برای ریزش ابرو وجود دارد که می‌تواند به تغییرات در هورمون‌ها ، عفونت‌ها ، کمبود برخی مواد معدنی مانند آهن در بدن و همچنین اختلالات تیروئیدی وابسته باشد. البته قابل ذکر است که طبق تحقیقات و تجربه در بین موارد بیان شده درصد بالایی از افرادی که دچار ریزش ابرو شدند بر اثر اختلالات تیروئیدی قرار داشتند.

از لحاظ دیگر یکی از مهمترین دلایل ریزش ابرو در تمامی افراد را بدون هیچ گونه بیماری خاص می‌توانیم کمبود ویتامین E معرفی کنیم. این ویتامین نه تنها در ریزش ابرو بلکه در ریزش مو نیز تاثیرگذار است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که در صورت مواجه شدن با ریزش ابرو قبل از اقدام به انجام جراحی زیبایی ویتامین E مصرف کنید. همچنین گروه‌های ویتامین دیگر مانند ویتامین B،امگا ۳ و امگا ۶ در کاهش ریزش مو تاثیرگذار است. شما برای دریافت این ویتامین‌ها می‌توانید از غذاهایی مانند گوشت مرغ و ماهیان ، تخم مرغ و… مصرف کنید. در صورتی که حتی با مصرف تمامی ویتامین‌های ذکر شده شما هنوز هم با ریزش ابرو روبرو هستید. پیشنهاد می‌کنیم حتماً به کلینیک ما مراجعه کرده و پس از گذراندن جلسه مشاوره رایگان کلینیک از کاشت ابرو اقساطی در تهران بهره ببرید.

روشهای کاشت مو:

کلینیک مناسب برای کاشت ابرو اقساطی در تهران :

کاشت ابرو طبیعی به عنوان یکی از راه حل‌های دائم برای رفع کم پشتی یا کشیده شدن ابروها به صورت طبیعی است. برخی از افراد تصور دارند که کاشت ابرو یک عملکرد ساده می‌باشد. در صورتی که کاشت ابرو از قواعد و قوانین بسیار خاصی برخوردار بوده و طبق شرایط حساس با دقت و ظرافت توسط متخصص انجام می‌شود. به همین دلیل انتخاب کلینیک مناسب برای انجام کاشت ابرو بسیار مهم بوده و پیشنهاد می‌کنیم برای کاشت ابرو از خدمات تمامی کلینیک‌های سطح تهران بهره نبرید. زیرا برخی از کلینیک‌ها ارائه دهنده خدمات کم کیفیت هستند و این موضوع می‌تواند به چشم شما آسیب برساند.

 

آشنایی کامل با کاشت ابرو قسطی در تهران :

کاشت ابرو قسطی در تهران به صورت کلی همان پیوند ابرو توسط برداشت مو از کناره گوش یا بغل گوش شما است. در این فرایند به دلیل اینکه موهای کناره گوش نرم‌تر هستند و شبیه ابرو می‌باشند متخصص از این موها برای پیوند مو و کاشت ابرو برداشت می‌کند. البته در برخی از موارد افرادی که دارای موهای بسیار سست هستند و نمی‌توان ابروهای آنها را بر اساس برداشت مو از خود فرد پایه گذاری کرد؛ برداشت مو از بانک مو یک راه حل منطقی و مناسب خواهد بود.

البته این موضوع نیز قابل ذکر است که برخلاف باور بسیاری از افراد کاشت ابرو یک فرایند سریع نیست و شما نمی‌توانید در کمترین زمان پاسخ مد نظر خود را دریافت کنید. بلکه به دلیل قواعد و اصول کاشت ابرو طبیعی چند روز پس از کاشت تمامی ابروهای شما ریزش پیدا می‌کند. تا پوست نسبت به کاشت ابرو واکنش نشان داده و حدود سه ماه بعد ابروهای جدید شما جوانه خواهد زد. این فرایند تا ۹ ماه ادامه دارد و شما پس از ۹ ماه می‌توانید از ابروهای جدید خود بدون هیچ گونه عوارض، ریزش، با بالاترین تراکم ممکن و ظاهری بسیار زیبا بهره ببرید.

 

روش های کاشت ابرو

برای کاشت ابرو روش‌های بسیار زیادی در سراسر جهان وجود دارد اما با توجه به موفق بودن روش FUT در کاشت مو، در کاشت ابرو نیز این روش مد نظر گرفته می‌شود و تا به امروز توانسته برای بسیاری از افراد موفقیت آمیز باشد. البته این موضوع نیست قابل ذکر است که از نظر بسیاری از متخصص‌ها روش FUT یک روش قدیمی با عوارض جانبی مانند جراحی ، درد ، خونریزی ، بخیه ، جلسات متعدد و … می‌باشد. به همین دلیل در سال‌های اخیر برای کاشت ابرو تعدادی از متخصص‌های سطح تهران به روش‌های مدرن‌تر و جدیدتری به نام سوپر کاشت به جای مانند FIT,FUT,FUE استفاده می‌شود.

 

مزایای کاشت ابرو طبیعی و اقساطی

با توجه به توضیحاتی که درباره کاشت ابرو قسطی در تهران ارائه شد می‌توان فهمید که کاشت ابرو دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به خدمات زیبایی ابرو است از این مزایا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  1. از کاشت ابرو می‌توان برای شکل دهی ابروهای دنباله‌دار و پر حجم استفاده کرد.
  2. کاشت ابرو به عنوان یک جراحی دائم شناخته شده و هیچ گونه ریزش ابرو پس از این جراحی وجود نخواهد داشت.
  3. با کاشت ابرو شما قادر به تغییر شکل کامل ابروی خود هستید و هیچ گونه محدودیتی در انتخاب مدل ابرو مورد نظر نخواهید داشت.
  4. انجام جراحی کاشت ابرو در اثر بی‌حسی موضعی یا بیهوشی هیچگونه دردی برای شما به همراه ندارد و دوران نقاهت شما تحت نظر یک متخصص حرفه‌ای گذرانده خواهد شد.
  5. شما پس از انجام جراحی ظرف ۳ ساعت مرخص می‌شوید و می‌توانید در خانه خود استراحت کنید.

 

هزینه کاشت ابرو قسطی

با توجه به اینکه ما برای کاشت ابرو به شما کاشت ابرو اقساطی در تهران پیشنهاد می‌کنیم. نگرانی خاصی برای پرداخت هزینه کاشت ابرو وجود نخواهد داشت. همچنین برای تعیین هزینه کاشت ابرو شما باید یک جلسه مشاوره تحت نظر متخصص بگذرانید تا تمامی عوامل مختلف تعیین قیمت مانند نوع جراحی، میزان حجم کاشت ابرو، مدل ابرو و… مدنظر گرفته شود. قابل ذکر است که هزینه کاشت ابرو برای هر فرد نسبت به فرد دیگر متفاوت می‌باشد برای مثال برخی از افراد نیازمند به کاشت ابرهای ۱۰۰ هستند در صورتی که افراد دیگر نیازمند به کاشت ابرو در جاهای خاص با درصد کمتر می‌باشند.

 

سخن پایانی درباره کاشت ابرو اقساطی در تهران :

در این مطلب به صورت کامل کاشت ابرو اقساطی در تهران را برای شما توضیح دادیم در صورت وجود هرگونه سوال درباره کاشت ابرو قسطی در تهران شما می‌توانید از ارتباط با پشتیبان سایت ما و دریافت راهنمایی از متخصص‌های کلینیک بهره ببرید.

سایر خدمات اقساطی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.