اشتراک گذاری:

کاشت مو اقساطی در تهران

کاشت مو اقساطی در تهران

کاشت مو اقساطی در تهران یکی از خدمات محبوب کلینیک ما است که هر روز ده‌ها نتقاضی برای انجام دارد. باتوجه به این موضوع که ریزش مو به دلایل مختلف مانند افزایش سن یا مشکلات ژنیتیکی هر روز نسبت به دیروز افزایش پیدا می‌کند،  کلینیک ما درمان مهمی را برای آن به نام کاشت با روش‌های مختلف به صورت ماندگار و طبیعی در نظر گرفته‌است.

تمام افرادی که از ریزش مو، کاهش حجم موهای خود، تاس بودن و… در عذاب هکاشتستند. می‌توانند با استفاده از این درمان در کمترین زمان ممکن مشکلات خود را برطرف کرده و دارای ظاهری ایده آل و طبیعی باشند. همچنین کلینیک به دلیل هزینه بسیار زیاد کاشت مو این امکان را برای افراد مختلف در نظر گرفته است تا از کاشت مو قسطی در تهران بهره ببرید. در ادامه مطلب برای آشنایی کامل با جراحی کاشت مو و چگونگی انجام خدمات زیبایی اقساطی با کلینیک ما همراه باشید.

کاشت مو چیست ؟

بسیاری از افراد نسبت به معنای حقیقی کاشت مو آگاه نیستند. کاشت مو در واقع کاشت طبیعی مو در یک فرایند کاملاً طبیعی بر اساس انتقال فولیکول‌های مو از یک نقطه سر یا یک نقطه بدن در قسمت‌های دیگر سر متقاضی است.‌ در این فرایند قسمتی که فولیکول از آن برداشته می‌شود. به عنوان بانک مو و قسمتی که فیکون به آن اضافه می‌شود به عنوان دریافت کننده مو شناخته خواهد شد.

این جراحی زیبایی با توجه به خواسته متقاضی نسبت به تعداد موهای کاشته شده می‌تواند بین ۴ ساعت تا ۸ ساعت زمانبر باشد. البته در برخی از موارد که افراد کاملاً تاس هستند و نیاز به کاشت موی کامل دارند. کاشت مو می‌تواند در یک روز کامل یا حتی دو روز کامل انجام شود. قابل ذکر است که برای انجام جراحی زیبایی کاشت مو بیمار نیاز به بیهوشی ندارد. درواقع در ۹۰ درصد مواقع با توجه به توان بدنی فرد متقاضی کاملاً به هوش بوده در اثر بی‌حسی موضعی کاشت مو بر روی پوست سر آن انجام می‌شود.

بیشتر بدانید :

کاشت مو قسطی در تهران

کاشت مو معمولاً طبق نظر متخصص در دو روش مختلف می‌توانند انجام شود. در روش اول متخصص یک نوار از پوست سر را با موهای سالم برش می‌دهد و با استفاده از آن کاشت مو را انجام خواهد داد. در روش دوم برداشت مو به صورت جداگانه و تار تار از جاهای مختلف بدن انجام خواهد شد. که هیچ گونه عوارضی به بدن فرد متقاضی وارد نمی‌کند. اما نیازمند به زمان بیشتری برای انجام جراحی است.

در نهایت پس از انتخاب روش و برداشت مو متخصص و تکنسین‌ها موهای برداشته شده را آماده پیوند می‌کنند. تا پس از باز کردن پوست سر تمامی موهای مورد نظر پیوند و بانداژ شوند. در صورت نیاز به انجام کاشت مو اقساطی در تهران کلینیک ما به بهترین خدمات و کمترین قیمت ممکن همیشه در خدمت شما عزیزان است.

جلسه مشاوره رایگان برای کاشت مو قسطی در تهران :

همانطور که گفته شد برای کاشت مو روش‌های مختلفی وجود دارد که با توجه به توان بدنی. حالت پوست و مو می‌تواند طبق نظر متخصص یکی از آن روش‌ها در جلسه مشاوره برای متقاضی انتخاب شود. قابل ذکر است که جلسه مشاوره انتخاب روش کاشت مو برای تمامی افراد رایگان است و شما نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه برای جلسه مشاوره نخواهید داشت.

در این جلسه علاوه بر بررسی ویژگی‌های پوست و موی سر شما؛ عوامل مختلفی مانند مشکلات حاد پزشکی، مصرف سیگار، آلرژی شدید. مشکلات پوستی و عصبی نیز بررسی می‌شوند. تا متخصص طبق این موارد بهترین راه کاشت مو را به شما پیشنهاد کند.

با توجه به تحقیقات و تجربه پرطرفدارترین روش کاشت مو با برداشت واحد فولیکولار (FUE) یا پیوند / انتقال واحد فولیکولی (FUT) می‌باشد. این روش نسبت به روش‌های دیگر دارای نتایج بسیار مثبت و بهتری است. در واقع می‌توان گفت که روش برداشت واحد فولیکولار (FUE) یا پیوند / انتقال واحد فولیکولی (FUT) برای کاشت مو تا به امروز هیچ گونه متقاضی ناراضی ندارد. و تمامی بیماران تحت نظر این درمان از فرایند درمان خود کاملاً راضی بودند.

البته قابل ذکر است که برای انتخاب روش مناسب شما باید لیست متغیرهای قبل از جراحی را نیز پر کنید. این لیست بر اساس اطلاعات مختلفی مانند سن بیمار ، میزان موی اهدا کننده موجود و ریزش موی آینده و… طراحی شده‌است.

 

آشنایی با روش‌های کاشت مو :

همانطور که گفته شد کاشت مو اقساطی در تهران از روش‌های مختلفی برخوردار است. که روش کاشت مو با برداشت واحد فولیکولار (FUE) یا پیوند / انتقال واحد فولیکولی (FUT) محبوب‌ترین آنها می‌باشد اما این موضوع به دلیل نگرفتن بقیه روش‌ها نیست. بلکه می‌توان گفت که باقی روش‌ها نیز برای برخی از افراد طبق ویژگی‌های بدنی و پوست آنها به عنوان بهترین روش معرفی می‌شوند. به صورت کلی روش‌های کاشت مو را می‌توان در سه گروه مختلف تقسیم بندی کرد که در ادامه آنها را به صورت کامل برای شما توضیح دادیم.

روشهای کاشت مو:

1. روش کاشت مو بدون بانک مو یا روش BHT :

این روش یکی از ساده‌ترین روش‌های کاشت مو می‌باشد که برای آن از موهای موجود در سر یا بدن متقاضی استفاده خواهد شد در این روش فرد متقاضی نیازی به برداشت مو از بانک مو ندارد. به همین دلیل به این روش BHT می‌گویند. قابل ذکر است که نسبت به روش‌های دیگر از این روش کمتر استفاده می‌شود. زیرا بسیاری از متقاضیان کاشت مو دارای موهای مناسبی در سر یا بدن خود برای استفاده از آنها نیستند. به همین دلیل مجبور به بهره از برداشت مو از بانک مو می‌باشند. از طرف دیگر استفاده از این روش برای متخصص بسیار سخت بوده و نسبت به روش‌های دیگر نیاز به زمان بیشتری برای انجام جراحی دارد. درصورت انجام روش کاشت مو بدون بانک مو یا روش BHT شما می‌توانید به راحتی از کاشت مو قسطی در تهران بهره ببرید.

 

2.  کاشت موی نواری یا FUT :

کاشت موی نواری یا FUT به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های کاشت مو معرفی می‌شود. در این روش بیمار در اثر بیهوشی کامل یا بی‌حسی نواری با استفاده از برداشت مقدار بسیار کمی از پوست پشت سر خود بدون نیاز به بانک مو قادر به انجام کاشت مو طبیعی خواهد شد. قابل ذکر است که قسمت پوست جدا شده از سر بیمار کاملاً شستشو شده و تنها گرافت‌­ها (قطعه‌­ای از بافت حاوی فولیکول­‌های مو برای کاشت) از آن برداشت می‌شوند. پس از انجام این فرآیند گرافت‌­ها به قسمتی از سر که کاملاً تاس است یا موی بسیار کمی دارد پیوند داده خواهد شد. تا پس از مدت کوتاهی آن قسمت از سر با رشد موی پرحجم روبرو شود.

بسیاری از افراد تصور دارند که بین روش FUE و FUT تفاوت بسیار زیادی وجود دارد در صورتی که بسیاری از متخصص‌ها بر این باور هستند. که هر دو روش نتیجه یکسان دارد و تنها طبق نظر بیمار یکی از این روش‌ها انتخاب خواهد شد. البته این موضوع نیز قابل ذکر است که در برخی از مواقع به دلایل مختلف مانند توان پایین بیمار یکی از این روش‌ها نسبت به دیگری ارجحیت خواهد داشت.

 

3. روش بدون نیاز به جراحی :

برای افرادی که نسبت به جراحی حساسیت دارند و از انجام جراحی‌های زیبایی خوششان نمی‌آید. کاشت مو بدون نیاز به جراحی نیز به عنوان یکی از روش‌های معتبر معرفی می‌شود. این روش نیز یکی از روش‌های تحت پوشش کاشت مو اقساطی در تهران می‌باشد. در این روش متخصص با استفاده از تکنیک‌ انتقال واحد‌های فولیکولی یا FUE که در ایران با نام FIT شناخته می‌شود؛ عمل جراحی زیبایی را به صورت کامل انجام خواهد داد. البته قابل ذکر است که در برخی از موارد طبق نظر متخصص انتخاب روش‌های متفاوتی برای انجام کاشت مو بدون نیاز به جراحی مانند SUT و Micro FIT نیز بر اساس روش FIT امکان‌پذیر است.

 

هزینه کاشت مو قسطی در تهران چقدر است؟

هزینه کاشت مو قسطی در تهران

هزینه کاشت مو قسطی در تهران

درصد بالایی از متقاضیان کاشت مو اقساطی در تهران این سوال را دارند که هزینه کلی کاشت مو چقدر است در پاسخ به این سوال می‌توان گفت هزینه کاشت مو طبق شرایط بیمار می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال یک فرد ممکن است در ناحیه‌های خاصی از سر خود نیاز به کاشت مو داشته باشد در صورتی که یک فرد دیگر ممکن است به صورت کامل طاس بوده و نیاز به کاشت موی کامل داشته باشد. به همین به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از هزینه کاشت مو با پشتیبان سایت ما تماس بگیرید.

سخن پایانی درباره کاشت مو اقساطی در تهران :

در این مطلب به صورت کامل درباره کاشت مو اقساطی در تهران برای شما عزیزان توضیح دادیم. در صورت وجود هرگونه سوال شما می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس گرفته و طبق شرایط خاص خود از آنها راهنمایی دریافت کنید.

سایر خدمات اقساطی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.