اشتراک گذاری:

پروتز سینه اقساطی در تهران 

پروتز سینه اقساطی در تهران

پروتز سینه اقساطی در تهران در سال‌های اخیر به دلیل محبوبیت بالای پروتز رواج پیدا کرده است، پروتز سینه به عنوان یکی از جراحی‌های زیبایی مهم برای بزرگ کردن یا ایجاد تقارن بین سینه‌ها استفاده می‌شود. با جراحی پروتز سینه قسطی در تهران شما می‌توانید از طریق کاشت یا پروتز حجم سینه‌های خود را افزایش دهید. اما این موضوع نیز قابل ذکر است که  پروتز سینه فقط برای افزایش حجم سینه‌ها به کار گرفته نمی‌شود. و شما می‌توانید برای کاهش سایز سینه خود نیز از این عمل جراحی استفاده کنید. در ادامه مطلب برای آشنایی با روش‌ها و چگونگی انجام این جراحی و استفاده از خدمات زیبایی اقساطی همراه با ما باشید.

پروتز سینه چیست؟

همانطور که می‌دانید امروزه افراد بسیار زیادی در جهان هستند که از کوچک بودن سایز سینه‌های خود یا نامتقارن بودن آنها ناراضی می‌باشند. ما به این افراد برای افزایش حجم سینه و متقارن کردن آنها پروتز سینه را به عنوان یکی از بهترین جراحی‌های زیبایی با تزریق چربی یا سینه پیشنهاد می‌کنیم. با توجه به این موضوع که افزایش سایز سینه مانند باقی اعضای بدن امکان‌پذیر نیست، استفاده از عمل جراحی برای رفع عیوب آن اجباری است. برای مثال اگر شما در صورت کاهش وزن شیردهی و بارداری حجم سینه خود را از دست داده‌اید. مسلماً پروتز سینه می‌تواند یک راه حل منطقی و بدون هیچگونه عوارض برای رفع مشکلات شما باشد. همچنین در برخی از موارد افرادی هستند که به صورت عادی دارای سینه‌های نامتقارن می‌باشند می‌توانند از طریق جراحی زیبایی پروتز سینه در اثر افزایش حجم یکی از سینه‌ها اندازه آنها را با یکدیگر برابر کنند.

بیشتر بدانید :

روش انجام جراحی پروتز سینه قسطی در تهران چیست ؟

روش انجام جراحی پروتز سینه اقساطی در تهران

روش انجام جراحی پروتز سینه اقساطی در تهران

برای انجام این جراحی زیبایی روش‌های بسیار زیادی مانند تزریق چربی یا کاشت سینه وجود دارد. اما تمامی روش‌های مورد نظر دارای یک نقطه مشترک در زمینه تزریق چربی یا کاشت سینه در پشت ماهیچه‌های قفسه سینه و بافت پستان برای افزایش حجم است. اینکه برای جراحی تمامی متخصص‌ها ناحیه پشت سینه را مد نظر قرار می‌دهند به دلیل ایجاد تقارن بین سینه‌های یک فرد است.

بسیاری از افراد تصور دارند که جراحی پروتز سینه با لیفت سینه یکی است. در صورتی که روش انجام این دو جراحی زیبایی با یکدیگر متفاوت می‌باشد. برای پروتز سینه اقساطی در تهران متخصص تزریق کننده چربی به ناحیه بافت پشت سینه شما یا اضافه کننده پروتز است. اما در لیفت هیچگونه چربی یا پروتز به سینه شما اضافه نخواهد شد. و تنها در عمل جراحی افتادگی سینه‌های شما از بین می‌رود. پروتز‌های مورد نظر در این جراحی زیبایی پروتزهای سیلیکونی در دو نوع با نمک یا ژل سیلیکون هستند که طبق نظر متخصص و میل متقاضی انتخاب خواهند شد.

البته بسیاری از افراد بر این باور هستند که استفاده از پروتزهای سیلیکونی می‌تواند عوارض بسیار زیادی به همراه داشته‌باشد. اما با این وجود نیز امروز استفاده از این روش برای افزایش سایز سینه بسیار پرطرفدار می‌باشد‌. در ادامه برای آزادی انتخاب شما زمان بهره از پروتز سینه قسطی در تهران تمامی روش‌های انجام پروتز را برای شما توضیح دادیم.

انواع پروتز سینه اقساطی در تهران  :

این عمل جراحی زیبایی نیز مانند تمامی عمل‌های جراحی دارای روش‌های متفاوتی برای انجام طبق نظر متخصص و متقاضی می‌باشد. هر روش برای تعدادی از متقاضیان و بافت بدن آنها مناسب است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در ادامه تمامی روش‌ها را به صورت دقیق مطالعه کرده و سپس آنها را با بافت بدن خود برای یک انتخاب مناسب مطابقت دهید.

1. انجام پروتز سینه سرپایی :

یکی از روش‌های انجام پروتز سینه جراحی سرپایی می‌باشد این جراحی در اکثر کلینیک‌های زیبایی به دلیل کاهش عوارض بیهوشی انجام می‌شود. در این روش بیمار نیاز به بیهوشی ندارد و با بی‌حسی موضعی به صورت کامل عمل جراحی در ناحیه مورد نظر انجام می‌شود. همچنین فرد پس از انجام عمل جراحی در همان روز قادر به مرخص شدن است.

2. پروتز سینه با بیهوشی کامل :

دومین روش برای افرادی است که نسبت بیهوشی هیچگونه حساسیتی ندارند. در این روش متخصص بیمار را به صورت کامل بیهوش می‌کند تا امکان احساس درد را نداشته باشد. همچنین شما در این عمل جراحی باید حداقل ۲۴ ساعت قبل از عمل تمامی دستورالعمل‌های متخصص خود را انجام دهید تا در زمان جراحی هیچگونه مشکلی برای شما ایجاد نشود.

روش انجام پروتز سینه :

پس از اینکه شما به صورت کامل مورد بی حسی موضعی یا بیهوشی قرار گرفتید. متخصص با سه برش دقیق سر پستان (Inframammary). زیربغل (Axillary) و بافت اطراف نوک پستان (Periareolar) در ناحیه پشت ماهیچه‌ سینه شما یک فضا ایجاد می‌کند تا ایمپلنت را در آن قرار دهد. به این موضوع دقت داشته باشید که انتخاب نوع پروتز در جراحی زیبایی شما تاثیر بسیار زیادی دارد برای مثال اگر پروتز نمک را انتخاب کرده باشید. بعد از قرارگیری کپسول جراح کپسول را با استفاده از نمک و آب پر می‌کند. اما درصورت انتخاب پروتز ژل سیلیکونی روش انجام عمل کاملا متفاوت است.

پس از اینکه قرار دادن پروتز در پشت ماهیچه سینه‌های تمام شد، برش‌های ایجاد شده توسط متخصص بخیه زده می‌شود و در نهایت با یک پانسمان کاملا بهداشتی بیمار مرخص خواهد شد. البته این موضوع نیز قابل ذکر است که دوران نقاهت انجام پروتز سینه نسبت به عمل‌های جراحی دیگر بیشتر و بسیار حساس می‌باشد. به همین دلیل شما برای انجام پروتز سینه اقساطی در تهران  باید تمامی دوران نقاهت خود را تحت نظر یک متخصص گذرانده و از دستورالعمل‌های آن به صورت کامل پیروی کنید.

 

آیا پروتز سینه قسطی در تهران عوارض دارد؟

بله. تمامی جراحی‌های زیبایی دارای دوران نقاهت و عوارض منحصر به فرد خود هستند. این عمل جراحی نیز مانند عملهای جراحی دیگر عوارض خاص خود را دارد که می‌تواند برای برخی از افراد بسیار خطرناک باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که متقاضی انجام پروتز سینه حتماً تمام دوران نقاهت خود را تحت نظر یک متخصص بسیار ماهر بگذراند. از عوارض پروتز سینه برای افراد مختلف می‌توانیم به مواردی همچون خونریزی و کبودی، درد شدید در سینه، عفونت در محل جراحی یا اطراف ایمپلنت. انقباض کپسول پروتز سینه یا تشکیل بافت اسکار داخل پستان، ازبین‌رفتن ایمپلنت، جابه‌جا شدن ایمپلنت، پارگی یا نشت پروتز، عدم راحتی و تغییر احساس نسبت به پستان‌ها. تجمع مایعات در اطراف ایمپلنت، زخم شدید پوست، تعریق شدید شبانه و… اشاره کنیم.

البته این موضوع قابل ذکر است که تمامی عوارض ذکر شده در صورت انجام جراحی پروتز سینه پیش یک متخصص کم تجربه یا بدون در نظر گرفتن علم دقیق انجام جراحی پروتز سینه ایجاد می‌شود. همچنین در صورتی که شما دوران نقاهت خود را تحت نظر یک متخصص ماهر باشید این عوارض برای شما بسیار کمتر بوده و دوران نقاهت در مدت زمان کوتاه‌تری تمام می‌شود.

خطرات شدید پروتز سینه :

علاوه بر عوارض ذکر شده در قسمت بالا برخی از خطرات انجام جراحی پروتز سینه هستند که در صورت مشاهده آن شما سریعاً باید با پزشک خود تماس گرفته و برای درمان به متخصص مراجعه کنید. از این خطرات می‌توانیم به تب کردن، قرمزی در سینه، قرمزی اطراف سینه، ایجاد رگه‌های قرمز روی پوست، احساس گرما و داغی در اطراف محل برش اشاره کنیم. این موارد و خطرات معمولا نمایش‌دهنده‌ ایجاد عفونت شدید در سینه شما است. عفونت می‌تواند عوارض شدیدی داشته باشد به همین دلیل شما درصورت مشاهده باید سریعا اقدامات ضروری انجام داده تا بهبودی خود به دست آوردید. همچنین ما پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از خطرات پروتز سینه حتی پس از پایان دوران نقاهت و بهبودی کامل هر مدتی یک بار توسط متخصص برای عدم عوارضی مانند تورم، درد، بزرگ شدن و تغییر سایز سینه چکاپ شوید.

همچنین این موضوع قابل ذکر است که در بدترین شرایط ممکن خطرات ذکر شده می‌تواند نشان دهنده ایجاد پارگی کپسول پروتز زیر پوست شما باشد که پس مدتی علائم آن تبدیل به درد در قفسه سینه و تنگی نفس شدید خواهد شد. به یاد داشته باشید که ایمپلنت سریع پاره نمی‌شود و نیاز به بازه زمانی برای نشت کامل در ماهیچه شما دارد، به همین دلیل شما برای درمان و مراجعه به دکتر زمان کافی را خواهی داشت.

سخن پایانی درباره پروتز سینه اقساطی در تهران :

در این مطلب به صورت کامل پروتز سینه اقساطی در تهران را برای شما توضیح دادیم. درصورت نیاز به استفاده از پروتز سینه قسطی در تهران کلینیک ما با بهترین خدمات و کمترین هزینه ممکن در خدمت شما عزیزان است. درصورت وجود هرگونه سوال و نیاز به دریافت راهنمایی شما می‌توانید از کمک پشتیبان سایت بهره ببرید.

سایر خدمات اقساطی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.