اشتراک گذاری:

بلفاروپلاستی اقساطی در تهران

بلفاروپلاستی اقساطی در تهران
آیا با بلفاروپلاستی اقساطی در تهران آشنایی دارید ؟ بلفاروپلاستی قسطی در تهران یکی از خدمات با کیفیت در کلینیک ما است که برای تمامی مراجعه کنندگان نسبت به جراحی پلک ارائه می‌شود. همانطور که می‌دانید با گذشت زمان و افزایش سن تغییرات در چهره هر فرد مخصوصاً نسبت به ناحیه چشم بیشتر می‌شود. به همین دلیل جراحی‌های زیبایی متفاوتی برای رفع عیوب صورت مانند بلفاروپلاستی طراحی شده تا شما با استفاده از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن عوارض افزایش سن را از بین ببرید. برای آشنایی بیشتر با این عمل جراحی و همچنین خدمات زیبایی اقساطی در ادامه مطلب همراه ما باشید.

عمل بلفاروپلاستی قسطی در تهران چیست؟

عمل جراحی بلفاروپلاستی یکی از بهترین جراحی‌های زیبایی برای جوان‌تر شدن چهره هر فرد و رفع عیوب پلک و چشم شما است. در طی این جراحی زیبایی پوست پلک شما بریده می‌شود.  تا چربی‌های آن خارج شده و هرگونه چین و چروک یا حجم زیاد چربی در پشت پلک شما به صورت کامل از بین برود. این فرایند نه تنها به رفع چین و چروک پشت پلک شما کمک می‌کند بلکه باعث جوانسازی و شادابی پوست چهره شما خواهد شد.

آیا بلفاروپلاستی تنها یک جراحی زیبایی است؟

خیر. بلفاروپلاستی اقساطی در تهران تنها به عنوان یک جراحی زیبایی برای رفع چین و چروک یا جوانسازی پوست شما نیست. بلکه در بسیاری از موارد افراد از آن به عنوان یک عمل درمانی استفاده می‌کنند. در واقع می‌توان گفت حجم زیاد پلک پشت چشم شما نه تنها می‌تواند باعث از بین بردن زیبایی چهره باشد. بلکه عوارض و خطرات بسیار زیادی برای چشم یا بینایی شما خواهد داشت. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای رفع عوارض افزایش حجم پلک پشت چشم حتماً از جراحی پلک قسطی در تهران بهره ببرید. البته قابل ذکر است که انتخاب جراحی بلفاروپلاستی برای رفع عیوب چشم و درمان یک انتخاب ساده نیست. بلکه باید توسط متخصص در جلسه‌های مشاوره مکرر طبق شرایط بدنی و بیماری شما انتخاب شود.

مدت زمان مورد نیاز برای عمل بلفاروپلاستی اقساطی در تهران :

بسیاری از افراد تصور دارند که جراحی بلفاروپلاستی به دلیل ارتباط حساس خود با چشم و بینایی نیاز به زمان بسیار زیادی برای طی کردن پروسه درمان دارد. در صورتی که جراحی پلک تنها در مدت زمان ۲ الی ۳ ساعت انجام می‌شود و پس از آن بدون دوران نقاهت فرد سریعا مرخص خواهد شد. همچنین قابل ذکر است که این عمل به صورت سرپایی بوده و تمامی فرایند عمل قبل از شروع طبق انتخاب متقاضی برنامه‌ریزی می‌شود. البته این موضوع را نیز باید مد نظر داشته باشیم که بلفاروپلاستی طبق نیاز شما می‌تواند در نمونه‌های مختلف مانند بلفاروپلاستی پلک بالا یا بلفاروپلاستی پلک پایین انجام شود. که هر کدام از آنها را به صورت جداگانه در ادامه متن برای شما عزیزان توضیح دادیم.

انواع بلفاروپلاستی اقساطی در تهران :

بلفاروپلاستی قسطی در تهران 

بلفاروپلاستی قسطی در تهران

1. بلفاروپلاستی پلک بالا :

یکی از محبوب‌ترین روش‌های انجام بلفاروپلاستی اقساطی در تهران ، بلفاروپلاستی برای پلک بالا است. این عمل جراحی به منظور جوانسازی یا بهبود ظاهر پلک بالا از طریق اصلاح افتادگی پوست پلک و برداشت چربی انجام می‌شود. همچنین قابل ذکر ذکر است که این عمل بسیار حساس بوده و باید طبق نظر متخصص‌های ماهر با علم پزشکی بالا شود تا کمترین عوارض جانبی را برای شما به همراه داشته باشد.
البته شما برای انتخاب این عمل زیبایی باید به این موضوع نیز توجه کنید که آن برای تمامی افراد مناسب نیست بلکه در مواردی که افتادگی شدید پوست پلک بالا ایجاد شده و باعث از بین رفتن میدان بینایی است، یک انتخاب مناسب می‌باشد که باید از طریق متخصص زیبایی تشخیص داده شود. در واقع می‌توان گفت فرایند کلیه این عمل جراحی برای بهبود میدان بینایی است اما برخی از افراد آن را تنها با هدف ایجاد زیبایی و جوانسازی پوست انجام می‌دهند.
از مزایای این عمل جراحی می‌توان به دوران نقاهت بسیار کوتاه آن اشاره کرد. زیرا عمل جراحی در طی ۲ الی ۳ ساعت انجام شده و پس از ۴ الی ۶ روز بخیه‌ها از چشم خارج می‌شوند. البته دوران نقاهت کوتاه این عمل جراحی به معنی عدم مراقبت‌های پس از جراحی نیست و شما طبق نظر متخصص باید تمامی مراقبت‌ها و نکات پس از عمل جراحی را رعایت کنید. درصورت علاقه به انجام  بلفاروپلاستی قسطی در تهران پیشنهاد می‌کنیم از خدمات کلینیک ما دیدن کنید.

2. بلفاروپلاستی پلک پایین اقساطی در تهران

بلفاروپلاستی پلک پایین دومین جراحی زیبایی به منظور جوانسازی و بهبود ظاهر از طریق جراحی پلک می‌باشد. این جراحی همانطور که از نامش پیداست برای پلک پایین تعیین و از طریق اصلاح هرگونه برجستگی و ناهمواری‌های زیر چشم می‌تواند باعث رفع عیوب ظاهری چشم و ایجاد زیبایی منحصر به فردی در چهره شما باشد. بسیاری از افراد تصور دارند که عمل بلفاروپلاستی پلک پایین تنها برای افراد سن بالا مناسب است در صورتی که این عمل هیچگونه محدودیتی ندارد. درواقع می‌توان گفت حتی در سنین کم هم به دلیل وجود جابجایی چربی یا برجستگی‌های چربی در زیر چشم امکان ناهمواری و حجم بسیار زیاد پلک پایین وجود دارد.
البته قابل ذکر است که این جراحی برای برخی از افراد بسیار آسان بوده و برای برخی دیگر می‌تواند سخت و طاقت فرسا باشد. برای مثال اگر شما تنها از برجستگی چربی در پلک زیر چشم خود برخوردار هستید به راحتی با یک برش کوچک در پلک پایین متخصص می‌تواند چربی‌های اضافی را خارج کند. اما درصورت ناهمواری کلی عمل جراحی برای شما مقداری سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

بلفاروپلاستی اقساطی در تهران بر اساس زیباشناسی چشم‌ها :

آیا می‌دانستید که عمل بلفاروپلاستی بر اساس علم زیبایی شناسی چشم‌ها انجام می‌شود طبق این علم درصد بالایی از چشم‌ها به دلیل حالت احساسی و هیجانی دچار تغییراتی مانند چین خوردگی پوست پلک، افتادگی پوست، ظاهری خسته و غمگین، افزایش حجم پلک و… می‌شود. در علم زیباشناسی چشم به درمان این بیماری Fullness گفته خواهد شد.
در علم زیباشناسی ارتباط پلک با چشم مانند یک قالب برای تصویر است، به هر میزان که پلک آسیب ببیند. تصویر شما نیز از بینایی دچار آسیب و نمای گود رفته خواهد شد. که در نهایت تمرکز شما را نسبت به بینایی دقیق از بین می‌برد. همچنین در مقابل این بیماری همانطور که گفته شد Fullness می‌توانید ایجاد کننده یک تصویر صاف و یکنواخت برای بینایی شما باشد که در نهایت ایجادکننده سطح تمرکز بالا برای شما خواهد بود.

سن مناسب برای انجام جراحی بلفاروپلاستی :

همانطور که گفته شد انجام بلفاروپلاستی اقساطی در تهران هیچگونه محدودیت سنی ندارد و با توجه به اینکه افتادگی پلک در اثر افزایش سن ایجاد نمی‌شود. و می‌تواند از طریق ژنتیک در هر فرد مانند پف زیر چشم یا افتادگی پلک خود را نشان دهد این عمل جراحی برای هر سن قابل انجام است. البته قابل ذکر است که معمولاً افراد ۴۰ سال به بالا دچار افتادگی پلک پف بسیار زیاد چشم می‌شوند. به همین دلیل بلفاروپلاستی برای این سنین از محبوبیت بیشتری نسبت به سنین پایین برخوردار است.

مزایای جراحی پلک قسطی در تهران :

1. همانطور که در مطلب گفته شد پوست و چربی بیشتر از حد در پلک‌های بالای چشم علاوه بر اینکه ایجاد کننده یک ظاهر پف کرده است باعث سنگین شدن پلک‌ها و ایجاد اختلال در بینایی می‌شود. به همین دلیل در کمترین زمان ممکن شما با استفاده از جراحی بلفاروپلاستی می‌توانید این اختلال را کاهش داده و از بین ببرید.
2. با حذف پوست و چربی اضافه در پلک بالا و پلک پایین فرد می‌تواند بینایی خود را افزایش دهد.
3. با استفاده از جراحی بلفاروپلاستی شما قادر به رفع پوست آویزان شده از چشم خود خواهید شد.
4. در کمترین زمان ممکن علاوه بر رفع تمام چین و چروک‌های اطراف چشم پوست چشم شما سفت می‌شود.
5. اگر از پف زیر چشم خود رنج می‌برید استفاده از جراحی پلک ساده‌ترین راه ممکن برای رفع همیشگی آن است.

آیا برای جراحی پلک از بیهوشی استفاده می‌شود؟

بسیاری از متقاضیان بلفاروپلاستی اقساطی در تهران این سوال را دارند که آیا برای جراحی پلک از بیهوشی استفاده می‌شود یا بی‌حسی موضعی. در پاسخ به این سوال می‌توان گفت انتخاب روش بیهوشی یا بی‌حسی موضعی با توجه به انتخاب متقاضی و متخصص انجام دهنده عمل جراحی کاملاً متغیر است و می‌تواند برای هر فرد نسبت به فرد دیگر تفاوت داشته باشد. در برخی از مواقع متخصص با توجه به توان بدنی شما از بیهوشی کامل برای جراحی استفاده می‌کند. اما در برخی از مواقع با توجه به اینکه بیمار توانایی انجام بیهوشی کامل را ندارد از بی‌حسی موضعی برای عمل جراحی استفاده خواهد شد. البته این موضوع نیز قابل ذکر است که استفاده از بی‌حسی موضعی نسبت به بیهوشی بهتر می‌باشد. زیرا عوارض جانبی عمل جراحی با استفاده از حرکت عضلات چشم از بین خواهد رفت. اما نیاز به علم بسیار زیاد و تجربه متخصص برای عمل جراحی دارد.

سخن پایانی درباره بلفاروپلاستی اقساطی در تهران :

در این مطلب ما به صورت کامل درباره بلفاروپلاستی اقساطی در تهران توضیح دادیم. در صورت وجود هرگونه سوال یا نیاز به دریافت راهنمای درباره جراحی پلک قسطی در تهران شما می‌توانید از ارتباط با پشتیبانی سایت بهره ببرید.

سایر خدمات اقساطی:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.