اشتراک گذاری:

ابدومینوپلاستی اقساطی در تهران

عمل ابدومینوپلاستی قسطی در تهران

اگر شما قصد انجام عمل ابدومینوپلاستی اقساطی در تهران را دارید، ما به شما بهره از خدمات یکی از بهترین کلینیک‌های تهران را به شما با بالاترین کیفیت ممکن و کمترین قیمت پیشنهاد می‌‌کنیم. این عمل جراحی پلاستیک برای ایجاد زیبایی و فرمدهی در بدن هر شخص است. این جراحی با استفاده از حذف چربی و پوست اضافه ناحیه‌های مختلف بدن شما مانند شکم باعث از بین رفتن شل شدگی، تغییر رنگ پوست، اضافه بودن پوست و… در بدن شما می‌شود.

البته قابل ذکر است که این عمل دارای تنها برای افراد غیر سیگاری و افرادی که از لحاظ فیزیکی موقعیت مناسبی با ورزش کردن دارند مناسب است. برای مثال اگر شما در اثر زایمان دچار کش آمدن پوست و عضلات ناحیه شکم خود شده‌اید، ابدومینوپلاستی اقساطی در تهران و خدمات زیبایی اقساطی بهترین انتخاب برای شما است.

عمل ابدو اقساطی در تهران :

بسیاری از افراد به دلیل شل شدگی پوست، عضله‌ها و… مجبور به انجام جراحی ابدومینوپلاستی هستند؛ اما به دلیل قیمت بالا این جراحی امکان انجام آن را ندارند. به همین دلیل بهره از عمل ابدو اقساطی در تهران بهترین انتخاب برای آنها می‌باشد. در ادامه مطلب تمامی اطلاعات این جراحی برای شما ذکر شده‌است؛ با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید :

جراحی ابدومینوپلاستی چیست ؟

جراحی ابدومینوپلاستی یک جراحی برای رفع چربی و شل شدگی پوست بدن است در طی این جراحی بیمار تحت بیهوشی عمومی قرار گرفته و به هیچ عنوان درد عمل جراحی را احساس نخواهد کرد. در طی جراحی دو برش روی ناحیه مشخص شده سطح شکم توسط متخصص ایجاد می‌شود. با توجه به تحقیقات می‌توان گفت که این برش از یک سمت نزدیک به استخوان لگن و ناحیه شرمگاهی و از سمت دیگر اطراف ناف شما است که باعث جدا شدن پوست بدن از عضله‌های شما می‌شود.

پس از باز شدن ناحیه شکم متخصص عضلات شل شده را کشیده و بخیه می‌زند تا ظاهر میان تنه باریک شده و شکم متقاضی جراحی سفت شود. در نهایت متخصص پوست اضافی روی بدن را برمی‌دارد تا از لحاظ ظاهری بدن بیماری شکل جدیدی دریافت کند. البته قابل ذکر است که این جراحی تنها باید توسط متخصص‌های بسیار ماهر انجام شود. زیرا ناف باید به صورت مجدد در جای خود قرار گرفته و بدون مسدود شدگی متصل شود. به صورت کلی جراحی ابدومینوپلاستی برای هر بیمار با توجه به فرآیند سخت جراحی بین دو ساعت تا ۵ ساعت زمان می‌برد.

 

دوران نقاهت عمل ابدومینوپلاستی اقساطی در تهران :

پس از عمل ابدومینوپلاستی قسطی در تهران بیمار مجبور به گذراندن دوران نقاهت طاقت فرسایی می‌باشد. در این دوران متخصص با استفاده از یک لوله موقت زیر پوست بیمار تمامی مایعات اضافه را از بدن خارج به مرور زمان خارج می‌کند. این دوران نقاهت با توجه به میزان تغییرات در بدن بیمار می‌تواند بین ۲ هفته تا ۲ ماه متغییر باشد. در این دوره به دلیل مهم بودن دوران نقاهت پس از ابدومینوپلاستی بیمار به هیچ عنوان نباید فعالیت‌های شدید انجام دهد یا وسایل سنگین بلند کند.

هرگونه فشار بیشتر از حد به ناحیه شکم می‌تواند باعث جدا شدگی بخیه و آسیب به لوله در زیر پوست شما شود که عوارض جبران ناپذیری برجای خواهد گذاشت.  البته شما برای انجام عمل ابدو قسطی در تهران می‌توانید دوران نقاهت خود را به صورت کامل زیر نظر متخصص کلینیک بگذرانید.

آیا عمل ابدو قسطی در تهران دارای خطر است ؟

بله. به هیچ عنوان حتی اگر عمل ابدومینوپلاستی شما زیر نظر بهترین متخصص سراسر جهان نیز انجام شود نمی‌توان گفت که این جراحی دارای خطر و عوارض جانبی نیست. خطرات و عوارض جانبی این عمل زیبایی کاملاً احتمالی بوده و می‌تواند برای هر فرد ایجاد شود. اولین خطر این عمل جراحی در کنار خطرهای دیگر معمولا خطرات بیهوشی است که بدون دخالت متخصص احتمال آن برای تمامی بیماران وجود خواهد داشت.

از خطرات دیگر این عمل جراحی می‌توانیم به امکان عدم تقارن اثر زخم شل شدن پوست، بی حس شدن پوست به صورت موقت. ضعیف شدن شکم بیماران به دلیل عمل‌های جراحی در گذشته، ایجاد زخم های برجسته روی سطح بدن و… اشاره کنیم. البته قابل ذکر است که اگر شما زیر نظر یک متخصص ماهر عمل جراحی خود را انجام دهید تشخیص تمامی این عوارض جانبی قبل از عمل توسط متخصص انجام می‌شود. و به شما هشدار داده خواهد شد تا با میل و اختیار خود با وجود آگاهی نسبت به عوارض این عمل جراحی را انجام دهید.

 چه زمانی به عمل ابدو قسطی در تهران نیاز داریم؟

عمل ابدومینوپلاستی قسطی در تهران

عمل ابدومینوپلاستی قسطی در تهران

آیا ابدومینوپلاستی اقساطی برای تمامی افراد لازم است؟ مسلما پاسخ این سوال خیر است، برای پیکرتراشی و فرمدهی به بدن راه‌های جراحی بسیار زیادی وجود دارد که ابدومینوپلاستی نیز یکی از آنها می‌باشد. این عمل جراحی نسبت به روش‌های دیگر پیکرتراشی کمی پیچیده‌تر و حرفه‌ای تر است به همین دلیل تمامی متقاضیان پیکرتراشی نیاز به انجام آن ندارند. برای مثال اگر شما دارای شکم صاف هستید و نیاز به تغییرات بسیار کوچکی در سطح بدن خود دارید؛ ابدومینوپلاستی خیلی پیچیده‌تر از مشکلات شما است.

با توجه به تجربه متخصص‌های زیبایی جراحی ابدومینوپلاستی برای تغییرات اساسی مانند پوست‌های دچار شل شدگی، تغییر ظاهر بدن در اثر بارداری، تغییرات ظاهری به دلیل وزن بسیار بالا و… مناسب است.

برای مثال اگر شما یک نوزاد به دنیا آورده‌اید، بدون هیچگونه بیماری و خواست در اضافه وزن پوست شکم شما کشیده خواهد شد و حتی پس از زایمان نیز به حالت اول خود برنمی‌گردد. تجربه نشان داده است که هرگونه ورزش و دراز نشست بر روی جمع شدن پوست بدن هیچگونه تاثیری ندارد. به همین دلیل  جراحی ابدومینوپلاستی برای این افراد نه تنها یک پیشنهاد بوده بلکه الزامی است.

آشنایی با مزایای ابدومینوپلاستی اقساطی در تهران :

علاوه بر این موضوع که برای انجام عمل ابدو اقساطی در تهران شما نیاز به پرداخت کلیه هزینه ندارید و می‌توانید این عمل را با پرداخت هزینه به صورت اقساطی انجام دهید مزایای بسیار زیادی برای انجام این عمل جراحی وجود دارد. از مزایای این عمل جراحی می‌توانیم به از بین بردن چربی‌ها، رسیدن به اندام دلخواه، خونریزی کمتر از روش‌های دیگر پیکرتراشی. ایجاد یک نمای نیمرخ عالی از بدن شما، حفظ شریان های تغذیه کننده مهم، لنفاتیک و اعصاب شکم، پایین بودن عوارض جانبی جراحی، عدم هماتوم. حفظ حس ناحیه بالای عانه و قسمت تحتانی شکم، درد بسیار کمتر از روش‌های دیگر، سیر بهبودی بسیار قوی، دوران نقاهت کمتر از روش‌های دیگر، اندازه بسیار کمتر، میزان ایمنی بالا و… اشاره کنیم.

آیا جراحی ابدومینوپلاستی اقساطی مخصوص خانم‌ها است؟

خیر. بسیاری از افراد تصور دارند که این جراحی تنها مخصوص خانم‌ها است. در صورتی که این جراحی به صورت عموم برای خانم‌ها و آقایان انجام می‌شود و هیچگونه محدودیتی ندارد. همانطور که می‌دانید آقایان نیز امروزه به اندازه خانم‌ها به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند و نیاز به ایجاد ظاهری مناسب دارند. به همین دلیل عمل ابدو اقساطی در تهران طرفدارهای بسیار زیادی نسبت به روش‌های دیگر دارد.

از طرف دیگر می‌توان گفت که ورزش برای بسیاری از مردان طاقت‌فرسا می‌باشد. که حتی برخی از افراد به دلیل ساعات کاری بالای خود توانایی ورزش قوی را ندارند. به همین دلیل جراحی ابدومینوپلاستی برای بسیاری از آقایان حتی بیشتر از خانم‌ها مناسب است.

آیا عمل ابدو اقساطی در تهران برای کاهش وزن مناسب است؟

خیر. اگر شما به دنبال کاهش وزن بسیار کم هستید به هیچ عنوان عمل ابدومینوپلاستی اقساطی برای شما مناسب نیست. این عمل جراحی برای فرم دهی بدن یا تغییر وزن به صورت اساسی و بسیار زیاد است. حتی این موضوع نیز قابل ذکر است که افرادی که در حال کاهش وزن هستند. برای این عمل جراحی گزینه‌های مناسبی نخواهند بود. زیرا عضلات بدن آنها دچار تغییرات است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که حداقل ۶ ماه قبل از عمل جراحی خود تغییر وزن بالا نداشته‌ باشید.

شرایط جراحی ابدومینوپلاستی چیست ؟

1-وزن فرد مورد نظر برای جراحی ابدومینوپلاستی باید بالا باشد. به صورت کلی می‌‌توان گفت که وزن فرد باید حداقل 30% بیش از وزن ایده آل باشد.

2-وزن فرد نباید دچار تغییرات باشد، بلکه باید در طی 6 ماه اخیر ثابت باشد و تغییری نکند.

3-قبل از انجام این جراحی شما باید رژیم غذايی خود را حفظ کنید و به حالت ثابت برسید.

4-انتظارات واقع گرایانه و منطقی از ابدومینوپلاستی داشته باشید، زیرا این عمل نمی‌تواند ایجاد کننده یک تفاوت بسیار زیادی برای شما باشد.

5- این عمل نیازمند یک متقاضی است که از نظر روحی و روانی با ثبات داشته‌باشد.

سخن پایانی عمل ابدو اقساطی در تهران :

درصورت نیاز به انجام عمل ابدو اقساطی در تهران شما می‌توانید از خدمات کلینیک ما با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن بهره ببرید. به یاد داشته باشید که ابدومینوپلاستی اقساطی در تهران هیچگونه محدودیتی برای خانم‌ها و آقایان ندارد و تمامی افراد قادر به انجام این عمل جراحی می‌باشند.

سایر خدمات اقساطی:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
    اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
    برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.