اشتراک گذاری:

بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

بهترین جراح بینی عروسکی در تهران

با مراجعه به بهترین جراح بینی عروسکی در تهران به آن چیزی که از یک بینی بدون نقص انتظار دارید، دست می یابید. امروزه جراحی زیبایی بینی به عنوان یکی از انواع روش‌های جراحی پلاستیک به منظور تغییر ظاهر چهره، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. جراحی بینی عروسکی، یکی از اشکال مختلف جراحی بینی می باشد که مورد توجه اکثر خانم ها و دختران جوان قرار گرفته است. جراحان پلاستیک زیادی در تهران وجود دارند که در رابطه با عمل بینی عروسکی از تجربه و تبحر زیادی برخوردار می باشند. انتخاب بهترین جراح بینی عروسکی بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا این نوع عمل جراحی نیازمند تبحر و تخصص می باشد. هر پزشک جراحی قادر به انجام این نوع عمل زیبایی نیست.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در رابطه با جراحی بینی عروسکی و شرایط آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بیشتر بدانید :

عمل جراحی بینی عروسکی (فانتزی)

امروزه، دختران جوان تمایل زیادی به انجام جراحی بینی عروسکی دارند. سایز کوچک و نوک بینی رو به بالا از جمله مهمترین ویژگی های بینی عروسکی به شمار می رود. جراحی بینی عروسکی (فانتزی)، یکی از رایج ترین انواع جراحی پلاستیک است که به منظور اصلاح شکل و فرم بینی انجام می شود. تناسب بینی با اجزای صورت، یکی از مهمترین معیارهای زیبایی در افراد به شمار می رود. شکل و فرم بینی می تواند تاثیر زیادی در زیبایی چهره داشته باشد. بسیاری از دختران جوان، عمل بینی عروسکی را به دلیل فرم کوچک و فانتزی بینی در مقایسه با سایر انواع جراحی بینی ترجیح می دهند. از جمله مهمترین ویژگی های بینی های عروسکی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نوک بینی سربالا
  • فاصله بینی تا لب بین 90 تا 107 درجه
  • باریک بودن پهنا و عرض بینی
  • کوچک بودن سوراخ بینی

 

اگر احساس ناراحتی و نارضایتی در رابطه با فرم بینی خود را دارید، می توانید به بهترین جراح بینی عروسکی در تهران مراجعه نمایید. بهترین جراح بینی عروسکی در تهران می تواند شما را راهنمایی کند که چه نوع فرم بینی برای شما مناسب می باشد. جراح پلاستیک با در نظر گرفتن خواسته ها و نیازهای شخصی زیباجو می تواند بهترین فرم بینی را که با چهره کاملا هماهنگی داشته باشد، به او پیشنهاد نماید. برای این منظور نیاز است که حتما به بهترین جراح بینی عروسکی در تهران مراجعه نمایید.

چه افرادی بهترین کاندیدا برای جراحی بینی عروسکی به شمار می روند؟

عمل جراحی بینی عروسکی تنها به یک دسته از افراد توصیه می شود. جراحی بینی فانتزی، یکی از انواع جراحی ‌های زیبایی است که برخی از افراد ممکن است جهت انجام آن تمایل زیادی داشته باشند. در این نوع جراحی، بینی به شکلی طبیعی تغییر می‌کند. ظاهر بینی در این نوع عمل شبیه به فرم بینی های عروسکی می شود. عمل بینی عروسکی مناسب همه چهره ها نمی باشد. به همین خاطر نیاز است که در ابتدا جراح پلاستیک فرم بینی شما را مورد بررسی قرار دهد. سپس بررسی نماید که آیا فرم بینی عروسکی با اجزای صورت شما هماهنگی دارد یا خیر.

 

اگر چهره با فرم بینی عروسکی تناسب نداشته باشد پزشک جراح، شما را از انجام این نوع عمل جراحی منصرف خواهد کرد. به طور کلی، جراحی بینی عروسکی به آن دسته از افرادی توصیه می شود که صورت گرد و پر دارند. زیرا عمل بینی عروسکی با این نوع صورت ها بیشتر سازگاری دارد. به هر حال، پیشنهاد می کنیم که با یک پزشک جراح مجرب در رابطه با انتخاب بهترین روش جراحی بینی مشورت نمایید.

تفاوت های بین جراحی بینی عروسکی و طبیعی چیست؟

جراحی بینی عروسکی و طبیعی از لحاظ هدف و نتیجه‌ نهایی، تفاوت های قابل ملاحظه ای با همدیگر دارند. در ادامه به مهمترین تفاوت های بین این دو عمل جراحی اشاره می کنیم:

  • هدف از جراحی بینی طبیعی، اصلاح و بهبود عملکرد بینی است. مشکلاتی از جمله انحراف بینی، جراحی های ناموفق و عدم تنفس صحیح با انجام این نوع عمل رفع می شود.
  • هدف از جراحی بینی فانتزی، تغییر ظاهر بینی به فرم عروسکی است. در این نوع جراحی، افراد تمایل دارند تا بینی خود را به شکلی منحصر به فرد تغییر دهند. این نوع جراحی می تواند شامل تغییر در اندازه، فرم، زاویه و خطوط بینی باشد.
  • در جراحی بینی طبیعی، هدف اصلی این است که فرم بینی با سایر اجزای چهره تناسب داشته باشد. تغییرات بینی در این نوع جراحی باید کاملا طبیعی و متناسب با فرم صورت باشد.
  • در عمل بینی فانتزی، هدف اصلی این است که فرم بینی حالتی عروسکی داشته باشد. در واقع در این نوع جراحی، هدف اصلی جراح پلاستیک این است که شکل بینی در اندازه و فرم آن به طور کلی تغییر یابد و حالتی عروسکی داشته باشد.
  • در عمل بینی طبیعی، تلاش پزشک جراح بر این است که ظاهر بینی با سایر ویژگی‌های چهره هماهنگی داشته باشد. پزشک، تناسب و هماهنگی بینی با سایر اجزای صورت را در نظر می‌گیرد تا نتیجه‌ای طبیعی حاصل شود.
  • در جراحی بینی فانتزی، تنها تلاش بر این است که بینی حالتی عروسکی به خود بگیرد. در بیشتر مواقع، ممکن است که فرم بینی عروسکی با اجزای چهره به هیچ عنوان تناسب نداشته باشد. این نوع جراحی، مناسب همه افراد نمی باشد. به همین خاطر می توان گفت که عمل بینی عروسکی جزو آن دسته از جراحی های پرریسک به شمار می رود که نتایج آن غیر قابل پیش بینی است.

دستورالعمل های لازم قبل و بعد از عمل بینی عروسکی

با مراجعه به بهترین جراح بینی عروسکی در تهران می توانید به آن چیزی که از یک بینی فانتزی بی نقص انتظار دارید، دست یابید. البته دستورالعمل هایی قبل و بعد از جراحی بینی عروسکی وجود دارند که باید در رابطه با آنها توجه ویژه ای داشته باشید.

قبل از جراحی

رعایت دستورالعمل‌های لازم قبل از جراحی بینی عروسکی می تواند باعث بهبودی سریع شود. از جمله نکاتی که باید در این رابطه رعایت نمود عبارتند از:

  • مشاوره با بهترین پزشک جراح پلاستیک بینی های عروسکی
  • مصرف داروهای خاص از جمله آنتی بیوتیک در صورت تجویز پزشک
  • رعایت محدودیت های غذایی قبل از عمل
  • قطع سیگار قبل از عمل

بعد از جراحی

بعد از جراحی بینی عروسکی، بهتر است دستورالعمل های لازم را به منظور بهبودی سریع رعایت نمایید. مهمترین این نکات عبارتند از:

  • استفاده از داروهای تسکین درد و ضدالتهاب
  • استفاده مداوم از قطره های مرطوب کننده بینی
  • جلوگیری از ضربه و فشار به بینی
  • اجتناب از فعالیت های سنگین ورزشی
  • مصرف آب کافی و رعایت تغذیه اصولی

حتما توصیه می‌شود که قبل و بعد از جراحی بینی عروسکی، دستورالعمل‌های مربوطه را از سوی پزشک جراح به منظور بهبودی سریع انجام دهید. در صورت بروز هرگونه عوارض بعد از جراحی حتما با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.