اشتراک گذاری:

هزینه عمل بینی استخوانی

هزینه عمل بینی استخوانی

هزینه عمل بینی استخوانی

هزینه عمل بینی استخوانی چقدر است؟ این سوال از جمله سوالات مهمی است که از سوی علاقه مندان به عمل جراحی بینی مطرح می شود. به طور کلی می توان بینی افراد را در دو دسته طبقه بندی کرد. آن دسته از افرادی که دارای بینی های استخوانی هستند، پوست بینی نازک تری دارند. قوز یا برآمدگی روی بینی از جمله مهمترین ویژگی های بینی های استخوانی به شمار می رود. نتایج عمل جراحی بینی های استخوانی به دلیل ساختار و ویژگی های خاصی که دارند، بسیار موفقیت آمیز است. ب

سیاری از افراد قبل از عمل جراحی در رابطه با ریسک برگشت پذیری بینی خود به حالت اولیه دغدغه زیادی دارند. موفقیت آمیز بودن نتایج ناشی از جراحی بینی استخوانی در مقایسه با بینی های گوشتی، بسیار بالاتر است. یکی از مهمترین دغدغه های افراد قبل از جراحی، در رابطه با هزینه عمل بینی استخوانی می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این رابطه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بیشتر بدانید :

آیا عمل بینی استخوانی برگشت پذیر است؟

عمل بینی استخوانی به دلیل پوست نازک بینی و فرم برجسته آن، بسیار آسان تر از عمل بینی گوشتی می باشد. یکی از مهمترین سوالاتی که زیباجویان قبل از انجام این عمل جراحی از پزشک جراح می پرسند، این است که آیا جراحی بینی استخوانی برگشت پذیر است یا خیر. به طور کلی، جراحی بینی های استخوانی به دلیل فرم خاصی که دارند، بسیار آسان تر از جراحی بینی های گوشتی است. زیرا استخوان و غضروف در این نوع بینی ها، محکم و مقاوم می باشد. به همین خاطر کار جراح در تغییر فرم استخوان و غضروف بینی بسیار آسان تر است و می توان به نتیجه مطلوب دست یافت. با تمام این توضیحات، نمی توان به طور قطعی به این سوال که آیا عمل بینی استخوانی، برگشت پذیر است یا خیر پاسخ داد. زیرا تمام این موارد به مهارت جراح، شرایط بیمار و نوع فرم بینی او بستگی دارد.

بینی های گوشتی، پوست ضخیمی دارند. به همین خاطر، جراحی این نوع فرم بینی در مقایسه با بینی های استخوانی دشوارتر است. بزرگ ترین چالش برای جراحان پلاستیک، جراحی بی عیب و نقص انواع بینی ها (گوشتی و استخوانی) است. به همین خاطر توصیه می شود که به بهترین جراح پلاستیک بینی در شهر خود مراجعه کنید. پزشک جراح با بررسی بینی و وضعیت بیمار می تواند تصمیم بگیرد که چه روش یا تکنیک جراحی برای او مناسب می باشد.

بیشتر بدانید:

فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه عمل بینی استخوانی

چه فاکتورهایی بر هزینه عمل بینی استخوانی تاثیر می گذارند؟ موفقیت آمیز بودن عمل بینی استخوانی در بسیاری از بیماران باعث شده است تا این نوع عمل جراحی طرفداران زیادی داشته باشد. بسیاری از زیباجویان قبل از جراحی، در رابطه با هزینه عمل بینی های استخوانی دغدغه دارند. هزینه مشاوره، هزینه آزمایشات قبل از جراحی، هزینه عکاسی و هزینه کلینیک از جمله مهمترین فاکتورهایی است که می توانند در هزینه عمل بینی تاثیرگذار باشند. پیچیدگی عمل و تغییرات اعمال شده بر روی فرم بینی می توانند این هزینه ها را تحت تاثیر قرار دهند. به طور کلی نمی توان یک قیمت مشخصی را برای جراحی بینی های استخوانی در نظر گرفت. قیمت عمل بینی های استخوانی در سال جدید بین 10 تا 18 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

برخی از پزشکان جراح، هزینه بالاتری را برای عمل بینی استخوانی در نظر می گیرند. زیرا تبحر و مهارت پزشک جهت انجام این نوع عمل جراحی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. جالب است بدانید که جراحی بینی های گوشتی در مقایسه با جراحی بینی های استخوانی، پیچیدگی بیشتری دارد. به همین خاطر است که جراحی بینی گوشتی از هزینه بیشتری در مقایسه با جراحی بینی استخوانی برخوردار است. در هر صورت، قبل از هرگونه اقدام باید با پزشک معالج خود در رابطه با هزینه و شرایط عمل اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

آیا بیمه، هزینه عمل بینی استخوانی را پرداخت می کند؟

یکی از مهمترین موضوعاتی که از سوی بیماران مطرح می شود، پرداخت هزینه عمل بینی استخوانی توسط شرکت های بیمه است. جراحی بینی، جزو آن دسته از جراحی های پلاستیک است که با اهداف زیبایی انجام می شود. عمل جراحی بینی به منظور رفع عیوب و نواقص در ساختار و فرم بینی انجام می شود. بسیاری از شرکت های بیمه، هزینه های جراحی که با اهداف درمانی انجام میشوند را تحت پوشش قرار می دهند. این موضوع در رابطه با جراحی بینی، صدق نمی کند. از آنجا که جراحی بینی با اهداف زیبایی صورت می پذیرد، بیمه تعهدات مالی این نوع جراحی را قبول نمی کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید با کارشناسان شرکت های بیمه صحبت نمایید.

عوارض ناشی از جراحی بینی های استخوانی

عوارض عمل بینی استخوانی چیست؟ جراحی بینی به مانند سایر جراحی ها که با اهداف دیگر انجام می شوند از یک سری عوارض برخوردار می باشند. البته این عوارض، بعد از گذشت مدت زمان مشخص از بین می روند. از جمله مهمترین عوارض جراحی بینی های استخوانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تورم
  • کبودی
  • خونریزی
  • التهاب
  • آبریزش
  • عفونت

این موارد از جمله رایج ترین عوارض عمل بینی استخوانی به شمار می روند. در صورت بروز عوارض شدید بعد از عمل نیاز است که حتما به پزشک معالج خود مراجعه نمایید. البته جای نگرانی در این رابطه وجود ندارد و عوارض ناشی بعد از عمل به طور کامل از بین خواهد رفت.

سخن نهایی درباره قیمت عمل بینی استخوانی

در این مقاله در رابطه با هزینه عمل بینی استخوانی صحبت کردیم. قیمت عمل بینی استخوانی به یک سری فاکتورهای مهم بستگی دارد. به طور کلی، نمی توان رنج قیمتی خاصی را در این رابطه مدنظر قرار داد. هزینه جراحی بینی های گوشتی در مقایسه با هزینه جراحی بینی های استخوانی بیشتر است. دلیل این موضوع را می توان در رابطه با پیچیدگی عمل بینی های استخوانی دانست. در هر صورت قبل از هرگونه اقدام در رابطه با عمل جراحی بینی بهتر است با یک پزشک جراح معتبر در شهر خود مشورت نمایید. بهترین پزشک جراح پلاستیک می تواند اطلاعات مفید و جامعی را در رابطه با هزینه و شرایط جراحی بینی های استخوانی در اختیارتان قرار دهد.

مطالب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.