اشتراک گذاری:

پیکر تراشی و لیپوماتیک اقساطی در تهران 

پیکر تراشی اقساطی در تهران 

آیا به دنبال پیکر تراشی اقساطی در تهران هستید، اما نمی‌دانید پیکرتراشی در کدام کلینیک با کیفیت مناسب ارائه می‌شود. پیکر تراشی یکی از مهمترین عمل‌های جراحی در کشور ایران می‌باشد که نیاز به علم پزشکی قوی و تکنیک‌های خاصی دارد. در این جراحی لایه‌های مختلف بدن شما استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های مختلف تبدیل به یک ظاهر عالی و ایده‌آل می‌شود. در ادامه مطلب کلینیک ما اطلاعات جامعی را درباره پیکر تراشی قسطی در تهران و خدمات زیبایی اقساطی ذکر شده است؛ در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بیشتر بدانید :

پیکرتراشی بدن چیست ؟

پیکرتراشی بدن با استفاده از جراحی یا حتی بدون جراحی با روش‌های مختلف برای ایجاد اندام ایده‌آل و زیبا انجام می‌شود. در واقع می‌توان گفت که پایه و اساس پیکرتراشی بر دو نوع تهاجم و غیر تهاجمی و به کار گرفتن تکنیک‌های بسیار خاص است. در صورتی که شما نیز دچار چاوی بیشتر از حد هستید و قصد پیکرتراشی دارید. باید این موضوع را بدانید که عوارض جانبی در نواحی مختلف می‌تواند طاقت فرسا و غیرقابل باور باشد. به همین دلیل شما برای این عمل جراحی باید مطابق با حساسیت و معیارهای بدنی خود یک روش مناسب را بدون هیچگونه آسیبی به بافت، عروق یا حتی اعصاب بدن انتخاب کنید. برای این کار مسلما بهره از مشاوره و کمک یک دکتر مناسب بهترین انتخاب است.

همچنین قابل ذکر است که برخلاف باور بسیاری از افراد پیکر تراشی اقساطی در تهران تنها برای خانم‌ها نیست. بلکه تمامی آقایان نیز درصورت نیاز قادر به استفاده از این جراحی زیبایی برای رفع عیوب انکساری بدن خود هستند.

روش انجام پیکرتراشی بدن :

همانطور که گفته شد پیکرتراشی بدن می‌تواند با استفاده از دو روش مختلف یعنی با جراحی و بدون جراحی انجام شود. روش‌های بر پایه جراحی به عنوان جراحی‌های تهاجمی شناخته شده و دارای مراحل خاصی مانند بیهوشی و اتاق عمل هستند. همچنین قابل ذکر دوران نقاهت این عمل‌ جراحی بیشتر از پیکرتراشی بدون بهره از جراحی است. به همین دلیل امروزه تعداد افراد زیادی برای پیکرتراشی از تکنیک و روش‌های بدون نیاز به جراحی استفاده کرده تا برای رفع چربی‌های بدن خود کمترین عوارض جانبی را تجربه کنند.

روش‌های مختلف پیکر تراشی اقساطی در تهران  :

پیکر تراشی اقساطی
پیکر تراشی اقساطی

در صورتی که شما برای پیکرتراشی قصد استفاده از جراحی را داشته باشید. چندین جراحی تا به امروز در این زمینه طراحی شدند که در ادامه هر کدام از آنها را به صورت جداگانه برای شما توضیح دادیم.

  1. جراحی پلاستیک شکم
  2. لیفت سینه
  3. ایمپلنت سینه و ماموپلاستی
  4. جراحی ران
  5. جراحی بازو

در جراحی پلاستیک شکم تمامی متخصص‌های پیکرتراشی از تکنیک فتق ناف استفاده می‌کنند. تکنیک فتق ناف با استفاده از جداسازی چربی و پوست شکم از ناحیه پایین در دوطرف شکم شما انجام می‌شود. سپس بعد از جداسازی چربی و پوست اضافه شکم شما متخصص پوست دولایه را به یکدیگر می‌دوزد و در مرور زمان با پایان دوره نقاهت جای بخیه‌های شما خوب خواهد شد.

البته این موضوع قابل ذکر است که در برخی از متقاضیان این جراحی عوارض جانبی به شکل جابجایی ناف خود را نشان می‌دهد و بسیار مضر است. به همین دلیل متخصص‌های پیکرتراشی برای این جراحی زیبایی به متقاضیان استفاده از روش‌های بدون نیاز به جراحی را پیشنهاد می‌کنند. روش‌های بدون نیاز به جراحی عوارض جانبی بسیار کمی داشته و شما برای رسیدن به اندام ایده‌آل خود عوارض جانبی کمتری را تحمل خواهید کرد.

پیکر تراشی قسطی در تهران بدون جراحی :

بسیاری از افراد تصور دارند که پیکر تراشی بدون نیاز به جراحی زیر مجموعه پیکر تراشی اقساطی در تهران نیست. در صورتی که تمامی روش‌های پیکرتراشی بدون نیاز به جراحی در کلینیک ما همراه با روش پرداخت هزینه با اقساط ارائه می‌شود. در ادامه تمامی تکنیک‌های پیکرتراشی بدون نیاز به جراحی برای شما ذکر شده‌است.

لیپوماتیک اقساطی تهران

روش لیبوماتیک به عنوان یکی از بهترین روش‌های پیکرتراشی شناخته می‌شود. با استفاده از این روش بدون انجام جراحی و هیچگونه برش با کمک یک سوراخ بسیار کوچک به اندازه ۲ تا ۵ میلی‌متر در سطح بدن شما می‌توانید به صورت کامل چربی‌های اضافی را با کمک یک لوله و امواج ماورا بنفش از بدن خود خارج کنید. همچنین یکی از مزایای منحصربه فرد این روش نسبت به روش‌های دیگر امکان استفاده از چربی‌های بدن است.

با توجه به این موضوع که چربی‌های خارج شده از بدن دچار هیچ گونه آسیبی نمی‌شوند؛ شما می‌توانید به صورت مجدد از آنها برای زیباسازی و فرمدهی اندام‌های دیگر بدن خود استفاده کنید. برای مثال شما می‌توانید چربی‌های ناحیه شکم یا ران‌های خود را خارج کرده و به قسمت‌های دیگر بدن برای ایجاد حالت ساعت شنی اضافه کنید.

همچنین این موضوع قابل ذکر است که استفاده از روش لیپوماتیک برای پیکرتراشی دارای کمترین عوارض جانبی نسبت به روش‌های دیگر است. اما بعد از انجام این کار به دلیل خروج چربی‌های اضافی بدن شما ممکن است تا مدت کوتاهی دچار تورم و کبودی در ناحیه‌های مورد نظر باشید.  این دوران نقاهت کاملاً طبیعی بوده و معمولاً بین ۶ الی ۸ هفته ادامه دارد. با توجه به تکنیک قابل قبول این روش شما قادر به پیکرتراشی در ناحیه‌های مختلف شکم، باسن، ساق پا، غبغب، پشت، سینه، صورت و گردن هستید. شما برای انجام این جراحی می‌توانید از پیکر تراشی اقساطی در تهران بهره ببرید.

تکنیک لیپوماتیک برای پیکر تراشی اقساطی در تهران :

لیپوماتیک یکی از بهترین و جدیدترین روش های لاغری است. عمل لیپوماتیک اقساط در تهران می تواند تاثیر زیادی روی بدن شما داشته باشد. همانطور که می دانید، اگرچه این روش تغییرات قابل توجهی در بدن شما ایجاد می کند، اما لازم است قبل از انجام آن آشنایی کامل با این عمل داشته باشید. سعی می کنیم در این مقاله نکات مهمی را در مورد این روش به شما بگوییم، پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای لیپوماتیک اقساطی هستند؟

تصمیم به انجام جراحی لیپوماتیک به تنهایی کافی نیست. قبل از انجام این روش، بیمار باید چندین جلسه مشاوره داشته باشد تا پزشک مزایا، معایب احتمالی و مراقبت های بعد از عمل را برای بیمار توضیح دهد.

پس از گذراندن این دوره ها متقاضی این عمل باید یک سری آزمایشات را انجام دهد تا پزشک با توجه به آزمایشات نتیجه نهایی را اعلام کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت مشاوره در کلینیک تزریق چربی می توانید ما ما تماس حاصل فرمایید.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای عمل لیپوماتیک قسطی نیستند؟

این عمل نیز مانند سایر جراحی ها ممکن است برای همه مناسب نباشد، بنابراین فرد باید با آگاهی عمل کند. افرادی که جزو گروه های زیر هستند بهتر است جراحی لیپوماتیک قسطی انجام ندهند.

  • افرادی که مبتلا به بیماری  هموفیلی هستند.
  • افرادی که اضافه وزن بالایی دارند.
  • افراد مبتلا به بیماری قلبی
  • حساسیت به داروهای بیهوشی
  • افراد مبتلا به بیماری های عفونی

اقدامات قبل از عمل لیپوماتیک اقساطی در تهران چگونه است؟

  • در روز جراحی از مصرف مایعات و غذا پرهیز کنید و با معده خالی به کلینیک یا بیمارستان بروید.
  • بهتر است از مصرف داروهایی مانند آسپرین، ژلوفن، ایبوپروفن و … خودداری شود. چند روز قبل از جراحی از مصرف این داروها اجتناب کنید زیرا این داروها باعث رقیق شدن خون و در نهایت افزایش خونریزی در حین جراحی می شوند.
  • حداقل چند روز قبل از عمل از استعمال دخانیات خودداری کنید زیرا باعث اختلالات عروق خونی و افزایش تورم و التهاب بعد از عمل می شود.

مراقبت های بعد از جراحی لیپوماتیک اقساطی چیست؟

این جراحی مانند سایر عمل های زیبایی دوره نقاهت خاص خود را دارد که معمولا بین 3 تا 7 روز طول می کشد. بعد از جراحی لاغری لیپوماتیک حتما از گن مخصوص استفاده کنید، این گن ها بافت های پوست ناحیه عمل شده را صاف می کند و همچنین از تجمع مایعات در این نواحی جلوگیری می کند.

 

چند توصیه در مورد جراحی لیپوماتیک

  • این روش برای چربی های شکم، سینه و ران ها ایده آل است، اما برای نواحی مانند باسن و زانو چندان موثر نیست.
  • بعد از این جراحی باید تا مدتی در انجام کارها دقت بیشتری داشته باشید.
  • پیشنهاد می کنیم تا 8 تا 9 هفته بعد از این جراحی از گن استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.
  • برای انجام این عمل به پزشکان معتبر مراجعه کنید زیرا اگر پزشکتان نحوه انجام آن را نداند احتمال آمبولی در حین عمل وجود دارد.
  • بدانید که مراقبت از آسیب ناشی از جراحی چاقی کاملاً ضروری است. اگرچه زخم کوچک است، اما محل مناسبی برای ورود میکروب ها و رشد باکتری ها است.

با توجه به اینکه خدمات زیبایی تحت پوشش بیمه های زیادی قرار نمی گیرد و پرداخت یکجا برای چندین نفر مشکل است. کلینیک زیبایی و جراحی زیبایی ایران جهت رفاه حال مشتریان خود امکان پرداخت اقساطی هزینه های لاغری و جراحی زیبایی را فراهم نموده است. با مطالعه این مقاله می توانید با تمامی شرایط جراحی زیبایی اقساطی آشنا شوید.

جراحی زیبایی اقساطی شامل چه مواردی است؟

خدمات زیبایی اقساطی شامل موارد زیر می باشد:

1- عمل جراحی لاغری اقساطی

طبق تعریف، جراحی لاغری عملی است که باعث ایجاد تغییراتی در دستگاه گوارش به منظور کاهش جذب و لاغری می شود. این جراحی برای افراد چاق که با سایر روش های لاغری موفق به کاهش وزن نشده اند مناسب است. رایج ترین خدمات جراحی لاغری اقساطی شامل جراحی لیپوماتیک اقساطی و جراحی بای پس اقساطی است.

2- جراحی لیپوماتیک اقساطی در تهران

پیکرتراشی یا لیپوماتیک یک روش لاغری است که به صورت موضعی و بدون زخم یا بخیه به صورت سرپایی در مدت 2 تا 3 ساعت انجام می شود. اگر قصد انجام جراحی لیپوماتیک در تهران را دارید اما پول کافی برای آن ندارید می توانید با مراجعه به تیم ما هزینه های خود را به صورت اقساطی پرداخت کرده و از مزایای جراحی لیپوماتیک اقساطی بهره مند شوید.

3- ابدومینوپلاستی اقساطی

جراحی شکم قسطی برای افرادی مناسب است که با انواع رژیم ها و ورزش ها نتوانسته اند از شر چربی های شکم و افتادگی شکم خلاص شوند. همچنین افرادی که به دنبال جراحی لاغری برای افتادگی پوست شکم هستند کاندیدای این عمل هستند.

عمل جراحی شکم سرپایی است و حدود 3 ساعت طول می کشد، اما ممکن است شما نتوانید این کار را برای یک هفته تا 10 روز انجام دهید. بنابراین ابدومینوپلاستی قسطی گزینه مناسبی برای این عمل خواهد بود.

4- پرداخت اقساطی جراحی بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی برای افرادی مناسب است که با افزایش سن دچار افتادگی پلک بالا یا پایین می شوند و یا می خواهند چشمانی زیباتر و کشیده تر داشته باشند. با توجه به اینکه بیمه در 99 درصد موارد هزینه بلفاروپلاستی را پوشش نمی دهد، پرداخت اقساطی بلفاروپلاستی نیز گزینه مناسبی برای اقساطی انجام دادن این عمل است.

مراحل جراحی لیپوماتیک اقساطی

مراحل اصلی جراحی قسطی عبارتند از:

  • مرحله اول: درخواست یک جلسه مشاوره رایگان

امکان درخواست وقت مشاوره رایگان از طریق فرم درخواست نوبت و یا تماس با شماره های موجود در سایت امکان پذیر است.

  • مرحله دوم: تعیین نوع اقدام در جلسه مشاوره

در جلسه مشاوره رایگان ضمن بررسی نیازها و شرایط شما، نوع عملیات مناسب مشخص می شود.

  • مرحله سوم: تعیین هزینه عملیات و اقساط

پس از تعیین نوع عملیات، هزینه عمل مشخص می شود و می توانید در مورد میزان اقساط تصمیم گیری کنید. مدارک مورد نیاز برای درخواست پرداخت اقساط کارت ملی، چک یا سفته می باشد.

  • مرحله چهارم: پیش پرداخت و اقساط

بخشی از هزینه عمل پیش پرداخت و مابقی در تعدادی اقساط پرداخت می شود.

نحوه واریز هزینه اقساطی خدمات درمانی

تسویه حساب اقساط راهی برای پرداخت هزینه های پزشکی و خدمات در طول زمان است. این سرویس که مبلغ وام آن بین 5 تا 50 میلیون تومان است به بیماران این امکان را می دهد که در مدت 3 تا 12 ماه به سرعت مزایای دریافت کرده و پرداخت کنند. مبلغ هر پرداخت پس از ثبت درخواست مشخص خواهد شد.

  • مرکز و مقدار مورد نظر را انتخاب کنید.
  • نوع ضمانت (چک یا سفته) و مدت بازپرداخت را انتخاب کنید.
  • اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای تایید را ارائه دهند.
  • پس از تایید مدارک، کارشناسی برای امضای قرارداد و سفته اعزام می شود.
  • پس از عقد قرارداد و پرداخت اولین قسط، کد پذیرش را از پزشک دریافت خواهید کرد.

ارائه دهندگان خدمات لیپوماتیک قسطی در تهران

با توجه به تمایل افراد به داشتن اندامی زیبا و متناسب، پیکر تراشی بدن برش یکی از روش های مناسب برای رسیدن به این هدف است. اما با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه این امکان برای همه فراهم نیست.

به همین منظور کلینیک ما خدمات بهداشتی درمانی را که شامل فرم دهی اقساطی بدن در تهران و شهرستان ها می باشد راه اندازی کرد و این امکان را برای همگان فراهم می کند تا از کلیه خدمات مربوط به تناسب اندام از جمله فرم دهی به صورت اقساطی برخوردار شوند.

خدمات اقساطی این فرصت را برای همه افراد فراهم می کند تا با کمترین زمان و هزینه، طرح اقساطی را تجربه کرده و به جای پرداخت کامل مبلغ، آن را به صورت ماهانه پرداخت کنند.

 

پیکر تراشی قسطی در تهران به روش لیپوست:

پیکر تراشی قسطی در تهران
پیکر تراشی قسطی در تهران

روش لیپوست نسبت به لیپوماتیک یک روش کاملا جدیدتر، پیشرفته‌تر و مطمئن‌تر برای پیکرتراشی است. شما در این روش برای لاغری و رفع چربی‌های بدن خود با استفاده از یک دستگاه بسیار قوی و دو تکنیک تی ال آ و لرزش و یا ویبره در کمترین زمان قادر به رفع چربی‌های بدن خود هستید. پایه این تکنیک‌ها بر اساس حرکت رفت و برگشت عضلات و چربی‌های بدن است که در کمترین زمان ممکن باعث رفع ‌کاهش چربی بدن بدون متوجه شدن شما می‌شود.

از مزایای این روش می‌توانیم به رفع احتمال گلوله شدن چربی در زیر پوست، عدم هرگونه ناهمواری، امکان بهره از چربی‌های خارج شده از بدن برای فرم‌دهی مجدد و… اشاره کنیم. بسیاری از متخصص‌های زیبایی بر این باور هستند که تکنیک لیپوست نسبت روش‌های دیگر یک تکنیک کاملاً امن و بدون هیچگونه عوارض جانبی است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که اگر به دنبال رفع چربی‌های بدن خود بدون انجام عمل جراحی و تحمل دوران نقاهت طاقت فرسا هستید، از روش لیپوست استفاده کنید.

لیپوساکشن پیکر تراشی اقساطی در تهران  :

لیپوساکشن به عنوان یکی از بهترین روش‌های پیکرتراشی می‌تواند در کمترین زمان ممکن چربی‌های اضافه بدن شما را در نواحی مختلف با استفاده از یک برش بسیار کوچک توسط کانولی و مکش چربی با کمک دستگاه مکش خارج کند. البته قابل ذکر است که چربی‌های خارج شده با استفاده از این روش برای فرم دهی یا انتقال به سایر نقاط بدن قابل استفاده نیستند، زیرا چربی‌ها با استفاده از حرارت در زمان مکش سوزانده شده و از بدن خارج می‌شوند.

لیپوساکشن معمولاً برای افرادی مناسب است که قصد استفاده از چربی‌های خارج شده بدن خود را برای فرم‌دهی مجدد ناحیه‌های دیگر بدن ندارد. برای مثال شما می‌توانید از این روش برای سوزاندن چربی در ناحیه‌های مختلف بدن خود مانند نواحی شکم، پاها، پشت، سینه، صورت و گردن استفاده کنید.  همچنین قابل ذکر است که در صورت نیاز به پیکر تراشی قسطی در تهران ، روش لیپوساکشن نیز تحت پوشش خدمات قسطی کلینیک قرار دارد.

برای انجام این جراحی زیبایی شما باید مد نظر داشته باشید که روش لیپوساکشن دارای دوران نقاهت و عوارض جانبی است. حتی می‌توان گفت که دوران نقاهت این روش نسبت به روش‌های دیگر پیگرد تراشی بیشتر بوده و شما در مدت زمان طولانی از تورم کبودی و حتی درد اذیت می‌شوید. به همین دلیل متخصص‌های زیبایی برای پشت سر گذاشتن این دوران استفاده از مسکن‌های قوی را به شما پیشنهاد می‌کنند.

پیکر تراشی اقساطی در تهران با روش ابدومینوپلاستی :

روش ابدومینوپلاستی یکی از بهترین روش‌های پیکرتراشی برای از بین بردن چربی‌های اضافه در ناحیه پهلو و شکم هر فرد است. در این روش نه تنها چربی‌های اضافی ناحیه شکم و پهلوی شما خارج می‌شود. بلکه به کمک روش لیفت پوست شکم کشیده و صاف شده تا هیچگونه چین و چروک و تغییر رنگ بر روی پوست ایجاد نشود. در واقع می‌توان گفت که تکنیک ابدومینوپلاستی با استفاده از یک برش بر روی زیر شکم تمامی چربی‌های اضافه را خارج کرده و با کشیدن پوست شما به صورت مجدد حالت عادی خود را دریافت می‌کند.

سخن پایانی درباره پیکر تراشی اقساطی در تهران :

در این مطلب به صورت کامل اطلاعات و روش‌های پیکر تراشی اقساطی در تهران برای شما ذکر کردیم؛ در صورت وجود هرگونه سوال و نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با پشتیبان سایت کلینیک ما ارتباط برقرار کنید.

سایر خدمات اقساطی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.