اشتراک گذاری:

هزینه عمل بینی اقساط در تهران

هزینه عمل بینی اقساطی در تهران

هزینه عمل بینی قسطی تهران

آیا می دانید هزینه عمل بینی اقساطی در تهران چقدر است؟ آیا می خواهید بدانید عمل بینی قسطی تهران چگونه انجام می شود؟ بسیاری از افراد از هزینه عمل بینی اقساط در تهران بی اطلاع هستند و نگران پرداخت هزینه جراحی بینی خود هستند، بسیاری از افراد نیز به دلیل ناتوانی در پرداخت آن مبلغ از عمل جراحی صرف نظر می کنند!

اگر جز این دسته هستید، نگران نباشید، من یک خبر خوب برای شما دارم! شما می توانید از بهترین و ماهرترین پزشکان در تهران به صورت جراحی بینی اقساط بهره مند شوید!  شرایط اقساط مجموعه مانند سایر خدمات آن بسیار هیجان انگیز است. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

اگر می خواهید در مورد خدمات جراحی زیبایی اقساطی بیشتر بدانید، در این مقاله با ما همراه باشید.

آیا می دانید هزینه عمل بینی اقساطی در تهران چقدر است؟

مطمئنا یکی از مهم ترین عوامل جراحی بینی برای هر فردی هزینه آن است. به همین دلیل بسیاری از افراد تصمیم به انجام جراحی بینی در چندین نوبت می گیرند!

توصیه می کنم از ابتدا یک پزشک متخصص و حرفه ای را انتخاب کنید و نگران هزینه نباشید. زیرا امکان پرداخت اقساطی هزینه جراحی بینی وجود دارد! برای اطلاع از شرایط پرداخت بر روی دکمه تماس با مشاوران کلیک کنید و یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

بیشتر بدانید :

آشنایی با هزینه های قبل و بعد عمل بینی اقساطی در تهران

این هزینه ها دو دسته هستند: 1. هزینه هایی که باید قبل از معامله پرداخت کنید و 2. هزینه هایی که بعد از عمل پرداخت می شود. در بخش بعدی با همه این موارد آشنا خواهید شد.

  1. پرداخت اقساطی قبل از جراحی بینی
  2. هزینه عکسبرداری و آزمایشات قبل از جراحی بینی را بپردازید
  3. حقوق جراح بینی مورد نظر شما
  4. هزینه های کلینیک یا بیمارستان
  5. سختی و پیچیدگی جراحی بینی
  6. هزینه بیهوشی در اتاق عمل
  7. اتاق عمل و تجهیزات
  8. هزینه حراحی بینی با توجه به نوع جراحی

معرفی انواع جراحی بینی قسطی

باید بدانید که جراحی بینی انواع مختلفی دارد و با توجه به نوع بینی و مشکل آن مشخص می شود. عواملی مانند پولیپ، شکستگی، انحراف تیغه بینی و غیره. در هزینه جراحی بینی نقش دارد.

  1. عمل بینی گوشتی

بینی های چاق دارای پوست ضخیم و بال های پهن هستند و در اغلب موارد غضروف اضافی در نوک این نوع بینی ها قابل مشاهده است. این موارد جراحی این نوع بینی ها را حساس و پیچیده می کند!

حتما شنیده اید که: «بینی گوشتی برگشت پذیر است» این تا حدودی درست است! این نوع بینی ها انعطاف پذیری بیشتری دارند و غضروف بینی نیز در حین عمل برداشته می شود. این مشکل گاهی باعث شده که بینی به حالت قبل برگردد!

البته این اتفاق در صورتی می افتد که یک جراح بی تجربه و غیرحرفه ای شما را عمل کرده باشد! به همین دلیل افرادی که گرفتگی بینی دارند حتما باید پزشک مجرب و متخصص را انتخاب کنند. هزینه رینوپلاستی به دستمزد جراح شما بستگی دارد. اما در بیشتر موارد هزینه این نوع بینی ها بیشتر از بینی های استخوانی است!

مطلب پیشنهادی: هزینه عمل بینی پهن و گوشتی در تهران

  1. هزینه عمل بینی استخوانی اقساط در تهران 

حتما دیده اید افرادی که بینی استخوانی دارند بعد از جراحی تغییر زیادی می کنند! بینی های استخوانی بر خلاف بینی های چاق، استخوان ها و غضروف های قوی تری دارند و همچنین پوست نازک تری دارند و در بیشتر موارد برجستگی روی بینی آن ها مشاهده می شود.

هزینه این نوع جراحی نیز به تغییرات ایجاد شده در استخوان بینی و همچنین برداشتن برآمدگی بستگی دارد و بر اساس این عوامل تعیین می شود.

  1. انحراف بینی یا پولیپ

در عمل انحراف بینی خط وسط صاف می شود و انحراف موجود اصلاح می شود و در بسیاری از موارد در کنار این جراحی بیمار درخواست جراحی زیبایی نیز می کند. در این صورت علاوه بر بهبود وضعیت تنفسی فرد، تغییراتی در ظاهر بینی وی نیز ایجاد می شود.

برای اطلاع از هزینه این نوع عمل فقط باید با پزشک خود مشورت کنید. از آنجایی که در برخی موارد بینی نیاز به جراحی سینوس یا برداشتن پولیپ دارد، در این صورت به دلیل برداشتن غضروف یا حتی تعویض آن باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.

البته اگر فقط قصد درمان پولیپ و انحراف بینی را داشته باشید، بیمه هزینه آن را پرداخت می کند. اما اگر این مداخله با جراحی زیبایی همراه باشد، هزینه بر عهده شماست!

  1. هزینه جراحی ترمیم بینی اقساطی تهران

این روش در صورتی انجام می شود که از نتیجه جراحی اولیه بینی خود ناراضی باشید! اگر در عمل اولیه عیوبی مانند انحراف تیغه بینی و مشکلات تنفسی برطرف نشود، بینی فرد علائمی مانند گرفتگی را نشان می دهد و به همین دلیل اقدام به عمل ترمیمی بینی می کند.

در این نوع عمل، گاهی پزشک مجبور است از سایر قسمت های بدن مانند لاله گوش و دنده ها غضروف بگیرد و پیوند بزند. به دلیل پیچیدگی و سختی عملیات، هزینه آن نیز افزایش می یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

مزایای جراحی بینی قسطی

انجام جراحی بینی در چند مرحله مزایای زیادی دارد که در قسمت بعدی به آنها پی خواهید برد.

  1. افزایش اعتماد به نفس و بهبود روابط اجتماعی
  2. امکان انجام جراحی بینی در زمان مورد نظر
  3. افزایش سالانه هزینه جراحی بینی
  4. انجام جراحی بینی بدون نیاز به دریافت وام بانکی

شرایط عمل بینی قسطی تهران چیست؟

<yoastmark class=

همانطور که گفتیم بیشتر پولی که می پردازید خرج دستمزد جراح می شود. اکنون باید بدانید که شرایط پیش پرداخت فقط شامل دستمزد جراح و در برخی موارد هزینه کلینیک یا بیمارستان می شود!

اگر روش قسطی را برای جراحی بینی خود انتخاب کرده اید، با کلیک بر روی دکمه زیر با مجموعه ما در ارتباط باشید و از مزایای این مجموعه بهره مند شوید.

البته میزان مبلغ اولیه و همچنین شرایط پرداخت ها و مدت آن توسط پزشک تعیین می شود و برای اطلاعات دقیق باید با جراح مورد نظر خود مشورت کنید. یکی از ویژگی های اصلی پزشکان کلینیک ایران، ویزیت نیم بها، نوبت دهی و پاسخگویی سریع بیمار به علاوه امکان پرداخت اقساطی هزینه جراحی بینی است! همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر به مقاله هزینه جراحی بینی در تهران چقدر است مراجعه کنید.

برای استفاده از این خدمات فوق العاده با کارشناسان حرفه ای ما در تماس باشید.

سوالات متداول در مورد عمل بینی قسطی تهران

برخی از سوالات اغلب توسط بازدیدکنندگان پرسیده می شود و به احتمال بسیار زیاد قبلاً به آنها فکر کرده اید. پاسخ این سوالات را در بخش بعدی خواهید خواند.

  1. هزینه جراحی بینی قسطی در چند نوبت نسبت به عمل عادی چقدر است؟

همه می دانیم که شرایط دریافت وام از بانک کمی سخت و نامناسب است. به همین دلیل کلینیک ایران با ارائه شرایط پرداخت این امکان را برای شما فراهم کرده است که با هر مبلغی بتوانید عمل کنید!

به طور کلی اگر بخواهم به این سوال پاسخ دهم، قطعا پرداخت چندین مرتبه هزینه عمل بینی بسیار هوشمندانه تر و به صرفه تر از به تاخیر انداختن آن است! زیرا این افزایش هزینه نسبت به قیمت سال بعد بسیار کمتر است و سال بعد به دلیل افزایش قیمت باید هزینه بیشتری پرداخت کنید!

برای اطلاع از مدارک و شرایط لازم برای استفاده از اقساط با ما همراه باشید!

نکاتی درمورد انتخاب پزشک خوب و هزینه عمل بینی اقساط در تهران

مجموعه کلینیک ایران با بهترین پزشکان در تهران همکاری می کند و هزینه تمام این جراحان را برای شما پرداخت می کند. توصیه می کنم برای این منظور با مشاوران حرفه ای این مجموعه مشورت کنید.

اگر قصد انجام جراحی بینی را دارید، باید خیلی خوب تمرکز کنید و به موارد مهم توجه کنید.

  • با توجه به سلیقه خود پزشک را انتخاب کنید
  • البته بهتر است نمونه های جراح مورد نظر خود را به صورت حضوری ببینید و از کار آنها مطمئن شوید.
  • استفاده از نظرات کارشناسان

اگر در انتخاب پزشک مناسب شک دارید، کافیست به کارشناسان حرفه ای ما مراجعه کنید. این افراد با بررسی و بررسی دقیق و توجه به خواسته ها و انتظارات شما بهترین و مناسب ترین جراح را به شما معرفی می کنند و کار شما را تسهیل می کنند!

برای اطمینان بیشتر می توانید به تجربیات کارشناسان ما نیز تکیه کنید که هر ساله حداقل 1000 نفر را با مشاوره خود عمل کرده اند.

سخن نهایی در مورد هزینه عمل بینی اقساط در تهران

در این مقاله با شرایط پرداخت اقساطی هزینه جراحی بینی آشنا شدید. آیا در خانواده خود کسی را می شناسید که با این روش عمل زیبایی انجام داده باشد؟! واضح است که در این شرایط اقتصادی این بهترین کاری است که پزشکان  می توانند برای مراجعه کنندگان خود انجام دهند!

بسیاری از ما نمی دانیم چگونه پول پس انداز کنیم. به همین دلیل، ممکن است صرفه جویی در هزینه و پرداخت کامل هزینه عمل بینی کمی طول بکشد. در این شرایط بهترین و هوشمندانه ترین کار انتخاب روش اقساطی است! اگر می خواهید با هزینه ها و جراحی زیبایی بینی ارزان در تهران آشنا شوید اینجا کلیک کنید.

مجموعه ما علاوه بر پرداخت اقساطی هزینه عمل، خدمات دیگری را نیز به بیماران خود ارائه می دهد. پس از انجام عمل یک بسته هدیه از این تیم حرفه ای دریافت خواهید کرد.

تمام سوالات خود را بپرسید؛ ما در اسرع وقت به آنها پاسخ خواهیم داد. با ارسال این مقاله مفید برای دوستان خود، آنها را از چنین شرایطی مطلع کنید!

سایر خدمات اقساطی:

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.